دسترسی رایگان به ترجمه صوتی و تصویری قرآن + فیلم
کد خبر: 4057502
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۳

دسترسی رایگان به ترجمه صوتی و تصویری قرآن + فیلم

علاقه‌مندان برای دسترسی به ترجمه صوتی و تصویری قرآن مؤسسه پیامبر مهر و رحمت(ص) می‌توانند با مراجعه به صفحه این مؤسسه در آپارات یا اینستاگرام از آن بهره‌مند شود.

مؤسسه پیامبر مهر و رحمت(ص)به گزارش ایکنا، ترجمه صوتی و تصویری مصحف شریف توسط مؤسسه پیامبر مهر و رحمت(ص) تهران به صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

علاقه‌مندان برای دریافت این ترجمه‌ها (آرشیو 200 هزار ثانیه‌ای از 114 سوره قرآن) می‌توانند به صفحه مؤسسه پیامبر رحمت(ص) در آپارات یا اینستاگرام به نشانی payambar_mehr_va_rahmat مراجعه کنند.

این ترجمه‌ها شامل شماره اجزاء، صفحه، تعداد آیات و مدت زمان آن است. همچنین کار دیگر این مؤسسه با عنوان «آیات نورانی» گزیده‌ای از سوره‌ها و همچنین تبیین و شرح نکات و کلماتی چون ذکر، الله، توکل، تسلیم، شادمانی، بازگشت و ... برگرفته از آیات کلام وحی همراه با تصاویر است.

این تولیدات با صدای بهروز رضوی، صداپیشه، مجری رادیو و تلویزیون و ترجمه مسعود ریاعی، روان‌ترین ترجمه قرآن به فارسی امروزی همراه با توضیحات بدیع است و در پایگاه اینترنتی این مترجم قرآن به نشانی https://www.masoudriaei.com/index.php/quran-v قابل دریافت است. 

 

انتهای پیام
captcha