«سلام فرمانده» به سواحل بمبئی رسید + فیلم
کد خبر: 4064122
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۸

«سلام فرمانده» به سواحل بمبئی رسید + فیلم

به مناسبت سی و سومین سالگرد ارتحال امام(ره) مراسمی با حضور اقشار مختلف مردم در شهر بمبئی هند برگزار و ضمن اجرای سرود «سلام فرمانده» دانش‌آموزان هندی با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تجدید بیعت شد.

به گزارش ایکنا از هند، مجمع علمای مسلمان بمبئی هند، با همکاری بنیاد جوانان اثنا اشعری(IAYF) و چندین سازمان دیگر مراسمی را در بزرگداشت سی و سومین سالگرد رحلت امام خمینی(ره) برگزار کردند.
این مراسم یکشنبه، 12 ژوئن (22 خرداد) با حضور تعداد زیادی از مردم اعم از مرد، زن و کودک، با عنوان «یاد امام راحل» در قیصر باغ در منطقه دونگری بمبئی، برگزار شد.
در این مراسم مردم، شخصیت‌ها و گروه‌های اسلامی اهانت به ساحت پیامبر اکرم(ص) را شدیداً محکوم کردند. سپس مولانا سیدمحمد عسکری از دهلی، مولانا اختر عباس جاون از لکهنو، مولانا سیدغلام حسین متو و مولانا محمود دریاآبادی از علمای اهل سنت درباره زندگی امام خمینی(ره) سخنرانی کردند.

همچنین یک نمایش توسط جوانان عضو جنبش آموزش اسلامی (ILM ) اجرا شد.

نکته قابل توجه مراسم اجرای سرود سلام فرمانده بود که توسط جمعی از دانش‌آموزان هندی خوانده شد. این سرود پس از ایجاد موج در ایران و چند کشور دیگر به سواحل بمبئی رسید. در این مراسم جمعی از دختران و پسران زیر 14 سال این سرود را همخوانی کردند. 

برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) در بمبئی هند + فیلم

 
 
انتهای پیام
captcha