مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات یزد یک هفته به تعویق افتاد + صوت
کد خبر: 4067911
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۷

مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات یزد یک هفته به تعویق افتاد + صوت

مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت یزد با یک هفته تعویق، 24 تیرماه برگزار می‌شود.

یست و پنجمین جلسه هیئت مدیره اتحادیه  مؤسسات و تشکل‌های مردمی فرهنگی قرآن و عترت استان یزد به گزارش ایکنا، بیست و پنجمین جلسه هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی فرهنگی قرآن و عترت استان یزد، پنجشنبه، 9 تیرماه با حضور اعضای هیئت مدیره و بازرسی برگزار شد.

بنابر گفته محمد شایق، قائم‌مقام اتحادیه مؤسسات درباره مصوبات این جلسه «طی این جلسه درباره زمان برگزاری مجمع عمومی اتحادیه استان بحث و تبادل نظر شد و بنابر اتفاق نظر و آرای اعضا به دلیل همزمانی با روز عرفه و عید قربان و احتمال به حداقل رسیدن حضور مدیران مؤسسات قرآنی و عدم به حدنصاب رسیدن اعضا، مقرر شد این مجمع در تاریخ 24 تیرماه به جای 17 تیرماه تشکیل شود.»

همچنین مقرر شد تا این مجمع با حضور و دعوت مدیران کل تبلیغات اسلامی استان و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همراه باشد و در خصوص مکان برگزاری مجمع نیز به حجت‌الاسلام حمیدرضا مطهریان، مدیرعامل اتحادیه استان درباره مکان برگزاری مجمع تفویض اختیار شد.

ارائه گزارش عملکرد اتحادیه توسط مدیرعامل و حسین قادری، رئیس هیئت مدیره اتحادیه و گزارشی از تراز مالی و همچنین اصلاحات برخی از مفاد اساسنامه و رأی‌گیری در این باره از دیگر خروجی‌های مجمع است.

کد

از دیگر مصوبات این جلسه بحث درباره موضوع وقف مشارکتی بود که مقرر شد تا طی جلسه‌ای با استاندار زمین و ملکی یا اختصاص امتیاز معدن و گزینه‌های مشابه برای آن در نظر گرفته شود. بحث درباره هم‌افزایی مدیران مؤسسات قرآنی و مشارکت آنها از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود و مقرر شد تا با اطلاع‌رسانی در گروه مدیران قرآنی استان، مدیرانی که تمایل به حضور در این هم‌افزایی دارند، اعلام نظر کنند.

در پایان این جلسه مقرر شد تا درباره طرح جلسات خانگی قرآن و شناسایی چهار هزار جلسه در جلسه بعدی هیئت مدیره تصمیم‌گیری شود.

انتهای پیام
captcha