مسابقه مجازی «شما چگونه با خدای خود خلوت می‌کنید؟!» + فیلم
کد خبر: 4068058
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲

مسابقه مجازی «شما چگونه با خدای خود خلوت می‌کنید؟!» + فیلم

مسابقه «شما چگونه با خدای خود خلوت می‌کنید؟!» از سوی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالقرآن الکریم برگزار می‌شود.

نماز دهه نخست ذی‌الحجةبه گزارش ایکنا، مسابقه «شما چگونه با خدای خود خلوت می‌کنید؟!» از سوی صفحه مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالقرآن الکریم در اینستاگرام اجرا می‌شود.

بنابر گفته منیر روحی، مسئول روابط عمومی مؤسسه «این مسابقه همزمان با دهه ذی‌الحجه همراه با هدایای نقدی اجرا می‌شود. علاقه‌مندان پس از دنبال کردن صفحه جامعةالقرآن به نشانی jqk_org و صفحه حجت‌الاسلام سیدمحمدمهدی طباطبایی، مدیر مؤسسه به نشانی m.m_taba_tabaei با درج چند جمله در قالب نظرات در آخرین پست سعی کنند تا احساسات خود را نسبت به سؤال مطرح شده، بیان کنند.»

یادآوری می‌شود، طی ایام دهه ذی‌الحجة، نماز دهه نخست این ماه (که آخرین ماه سال هجری قمری و ماهی پربرکت است) با ترتیل حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدمهدی طباطبایی، مدیرعامل مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالقرآن در فضای مجازی بارگذاری شده است.

این قطعه به همت مرکز تولیدات رسانه و فناوری اطلاعات امام رضا(ع) وابسته به جامعةالقرآن استان تهران تهیه و تولید شده است. علاقه‌مندان برای دریافت این کلیپ تصویری می‌توانند به صفحه مؤسسه در اینستاگرام به نشانی فوق یا کانال یوتیوب مؤسسه به نشانی jamiat al-quran al-karim مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha