جزئیات آخرین وضعیت بیمه معلمان قرآنی استان مرکزی
کد خبر: 4068188
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۲

جزئیات آخرین وضعیت بیمه معلمان قرآنی استان مرکزی

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان مرکزی با اشاره به اعلام فراخوان بیمه معلمان قرآنی از یک ماه قبل، گفت: تا پایان هفته جاری نتایج به تهران ارسال می‌شود.

سیدمحمد خاتمی نژاد، مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، طبق تفاهم‌نامه صورت گرفته از سوی معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی(وزارت مردم)، صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر و اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت بیمه معلمان قرآنی در دستور کار قرار گرفت و ابلاغ انجام این امر به استان‌ها ارسال شد.

10تیرماه خبری با تیتر «ضرورت تأیید مؤسسه قرآنی و معرفی اتحادیه استان برای واجدین شرایط بیمه + صوت» از سوی محمد انجم‌شعاع، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت منتشر شد. طبق جدول ارسالی از آخرین وضعیت بیمه معلمان قرآنی از سوی اتحادیه کشوری، سهم استان مرکزی در این جدول صفر  اعلام شد که دلیل این امر را از سیدمحمد خاتمی‌نژاد، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان جویا شدیم که پاسخ آن بدین شرح منتشر می‌شود.

خاتمی‌نژاد رسیدگی به امور قرآنی استان در هر شرایطی را مورد توجه قرار داد و افزود: برای ادامه در مسیر فعالیت‌های قرآنی نباید از هیچ خدمتی کوتاهی کرد و با وجود اینکه از نظر نیروی انسانی در مضیقه هستیم، اما با تمام توان مسائل را دنیال می‌کنیم.

وی در پایان گفت: حدود یک ماه قبل فراخوان بیمه معلمان قرآنی به تمام مؤسسات قرآن استان اعلام شده است که در نهایت فقط 7 مؤسسه به این فراخوان پاسخ دادند. تا پایان هفته جاری نتایج بررسی شده به تهران اعلام می‌شود.

 

انتهای پیام
captcha