گردهمایی «وقارلی قیزلار» در اردبیل برگزار شد + عکس
کد خبر: 4068430
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۱

گردهمایی «وقارلی قیزلار» در اردبیل برگزار شد + عکس

گردهمایی اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان اردبیل با عنوان «وقارلی قیزلار» با هدف دفاع از حریم عفاف و حجاب در این استان برگزار شد.

وقارلی قیزلاربه گزارش ایکنا از اردبیل، گردهمایی «وقارلی قیزلار» با حضور جمعی از اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان اردبیل در دفاع از حریم عفاف و حجاب، ۱۲ تیرماه در سالن ولایت اردبیل برگزار شد.

امین صادقی، مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان اردبیل در ابتدای این همایش به تبیین اهمیت عفاف و حجاب در جامعه به‌ویژه مدارس پرداخت و گفت: فرهنگ عفاف و حجاب، یکی از باورهای اصیل دینی ما در سه حیطه فرد، خانواده و جامعه است.

وی از آمادگی اعضای انجمن‌های اسلامی مدارس جهت فرهنگ‌سازی و رشد تمام ساحتی دانش‌آموزان خبر داد و بیان کرد: این برنامه در تمامی شهرستان‌ها و مناطق تابعه استان با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار خواهد شد.

در ادامه خلیل موسوی، معاون فرهنگی و تربیتی اداره‌ کل آموزش و پرورش استان اردبیل به فلسفه حجاب در جامعه اشاره کرد و گفت: دختران دانش‌آموز بدون هیچ چشم‌داشتی به حفظ ارزش‌های جامعه مبادرت می‌ورزند. افراد با حجاب الگوهای جاودان برای زنان کشور هستند.

معاون فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اردبیل به آرامش نهفته در حجاب اشاره کرد و گفت: حجاب مروج وقار و متانت در جامعه است. 

انتهای پیام
captcha