مجمع عمومی اتحادیه قرآنی خراسان شمالی برگزار شد
کد خبر: 4068518
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۲

مجمع عمومی اتحادیه قرآنی خراسان شمالی برگزار شد

مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت خراسان شمالی با حضور نمایندگان 28 مؤسسه برگزار شد.

مجمع عمومی اتحادیه قرآنی خراسان شمالیبه گزارش ایکنا، مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت خراسان شمالی پیرو دعوتنامه  هیئت مدیره در محل مؤسسه دارالقرآن عترت خراسان شمالی برگزار شد.

در این جلسه ۲۸ نفر از مجموع ۴۸ مؤسسه عضو این اتحادیه حضور داشتند. رضا براتی، رئیس هیئت مدیره اتحادیه به اعضای حاضر در مجمع خیرمقدم گفت و از حضور حسینی، رئیس اداره امور قرآنی و خوشدل، کارشناس امور قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکر کرد.

بعد از اعلام رسمیت جلسه، اقدام به تشکیل هیئت رئیسه مجمع با برگزاری انتخابات شد و در نتیجه مؤسسه دارالقرآن و عترت به نمایندگی رمضان‌زاده به‌عنوان رئیس مجمع و مؤسسه عصمتیه به نمایندگی هاشمی مکرم، به عنوان منشی مجمع و مؤسسه اسوه سمنگان به نمایندگی شاکری و مؤسسه محمد رسول الله(ص) به نمایندگی قلیزاده به عنوان ناظرین مجمع در جایگاه قرار گرفتند.

پیرو دستور جلسه، رئیس مجمع  از  نماینده هیئت بازرسی خواست که گزارش مالی را به مجمع ارائه کند که پس از ارائه گزارش مالی اتحادیه در سال ۱۴۰۰ توسط مریم مهری، صورت‌های مالی فوق‌الذکر به تصویب حاضران  در مجمع رسید.

در ادامه گزارش عملکرد اتحادیه در سال ۱۴۰۰ توسط لیلی شکرانی، مدیر عامل به سمع و نظر اعضا رسید و سپس بودجه پیشنهادی اتحادیه برای سال ۱۴۰۱ مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

پس از برگزاری نماز جماعت ظهر و عصر و پذیرایی نهار در بخش دوم برنامه با سخنرانی حجت‌الاسلام هدایتی، معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان با موضوع نقش مؤسسات در جهاد تبیین و ذکر مصیبتی از امام جواد(ع) برنامه‌ها آغاز و سپس کارگاه آموزش مهارت‌های طرح نامه نویسی توسط سیدناصر حسینی برگزار شد که مورد استقبال مدیران مؤسسات قرار گرفت.

پس از پرسش و پاسخ‌های مطرح شده توسط حاضرین رأس ساعت ۱۷ با ذکر صلوات بر محمد و آل محمد(ص) و دعا برای طول عمر مقام معظم رهبری و اقتدار هرچه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی و تشکر از برگزارکنندگان این برنامه، جلسه به پایان رسید.

تصویب صورت‌های مالی اتحادیه در سال ۱۴۰۰ و بودجه پیشنهادی هیئت مدیره برای سال ۱۴۰۱ از مصوبات مجمع بود.

انتهای پیام
captcha