جلسات کارگروه برنامه ستاد راهبری حفظ قرآن در سه نهاد قرآنی برگزار شد
کد خبر: 4068747
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳

جلسات کارگروه برنامه ستاد راهبری حفظ قرآن در سه نهاد قرآنی برگزار شد

جلسات کارگروه برنامه و بودجه ستاد راهبری طرح ملی حفظ قرآن کریم در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت آموزش و پرورش و سازمان دارالقرآن کریم برگزار شد.

جلسات کارگروه برنامه و بودجه ستاد راهبری حفظ قرآن کریم در سه نهاد قرآنی برگزار شدبه گزارش ایکنا، جلسات کارگروه برنامه و بودجه ستاد راهبری حفظ قرآن کریم جهت بررسی طرح‌های تفصیلی برنامه‌های دارای اولویت در روز‌های دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۴/۶ در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۴/۷ در سازمان دارالقرآن کریم و شنبه مورخ ۱۴۰۱/۴/۱۱ در وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

در این جلسات اعضا به بررسی شاخص‌های کمی قابل ارزیابی، مراحل اجرایی و ریز هزینه‌های طرح‌ها پرداختند. در مرحله آتی امید است پس از به تصویب رسیدن برنامه و بودجه طرح‌ها در جلسات کمیته تخصیص صندوق مشارکت توسعه فرهنگ قرآنی، وارد فاز اجرایی شود.

از‌جمله مهمترین طرح‌های مصوب در کارگروه مذکور، حمایت از اجرای آزمون‌های عمومی حفظ، حمایت از طرح‌های آموزش حفظ قرآن در دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه کشور، تشویق موسسات حفظ قرآن، تشویق معلمان حفظ قرآن و فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی و مرتبط با حفظ قرآن است.

انتهای پیام
captcha