اعلام زمان برگزاری بخش معارفی مسابقات سراسری قرآن + لینک آزمون
کد خبر: 4074604
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳

اعلام زمان برگزاری بخش معارفی مسابقات سراسری قرآن + لینک آزمون

زمان برگزاری آزمون رشته‌های بخش معارفی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که به صورت آنلاین برگزار می‌شود از سوی مرکز امور قرآنی اوقاف اعلام شد.

اعلام زمان برگزاری بخش معارفی مسابقات سراسری قرآن

به گزارش ایکنا، مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه زمان برگزاری آزمون آزمایشی و اصلی رشته‌های بخش معارفی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم را اعلام کرد.

براساس اعلام این مرکز، آزمون آزمایشی که از آن با عنوان پیش آزمون یاد شده و جهت آشنایی متسابقین با سامانه آزمون و برطرف کردن مشکلات احتمالی در نظر گرفته شده است رأس ساعت 15 امروز نهم مرداد برگزار می‌شود.

همچنین آزمون اصلی رشته‌های معارفی قرآن کریم بر اساس منابع اعلام شده نیز به صورت برخط روز چهارشنبه 12 مرداد رأس ساعت 15 برگزار خواهد شد.

شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات از طریق نشانی http://azmoon.kavano.org می‌توانند در آزمون مربوطه حضور یابند. متسابقین جهت ورود به سامانه از کد ملی به عنوان نام کاربری و شماره تلفن همراهی که در سامانه ثبت‌نام ثبت کرده‌اند به عنوان رمز عبور استفاده می‌کنند.

بخش معارفی در چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن شامل تفسیر عمومی قرآن کریم، ترجمه و مفاهیم حکمت‌های نهج‌البلاغه و ترجمه و مفاهیم صحیفه سجادیه در دو مرحله استانی و نهایی برگزار می‌شود(بخش نهایی نیز در دو مرحله مقدماتی و فینال برگزار خواهد شد).

در بخش معارفی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم مجموعاً 20 هزار و 108 نفر ثبت‌نام کرده‌اند که شامل 12145 نفر در رشته تفسیر عمومی قرآن کریم، 5522 نفر در رشته ترجمه نهج‌البلاغه و 2441 نفر در رشته ترجمه صحیفه سجادیه می‌شود.

چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در سه بخش آوایی(قرائت و حفظ قرآن کریم)، نغماتی(اذان، دعاخوانی و مدیحه‌سرایی) و معارفی(تفسیر عمومی قرآن کریم، ترجمه و مفاهیم حکمت‌های نهج‌البلاغه و ترجمه و مفاهیم صحیفه سجادیه) برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha