طرح «ذکر مبارک» وارد سیزدهمین مرحله شد
کد خبر: 4078162
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹

طرح «ذکر مبارک» وارد سیزدهمین مرحله شد

مرحله سیزدهم طرح تفسیرخوانی کتاب ذکر مبارک از سوی کانون قرآن و عترت پردیس شهید رجایی فارس دانشگاه فرهنگیان برگزار می‌شود.

طرح «ذکر مبارک»به گزارش ایکنا، مرحله سیزدهم طرح تفسیرخوانی کتاب ذکر مبارک از سوی کانون قرآن و عترت پردیس شهید رجایی فارس دانشگاه فرهنگیان از کتابی به همین نام برگزار می‌شود.

منبع و محتوای این مسابقه در هر ماه، مطالعه ۱۰ صفحه از جلد دوم کتاب ذکر مبارک تعیین شده و در این مرحله صفحات ۱۳۱ تا ۱۴۰ انتخاب شده است.

آزمون نیز شامل 15 سؤال (10 سؤال تفسیری و 5 سؤال مربوط به واژگان) است که در روز 18 شهریورماه 1401 از ساعت 19 تا 19:30 به مدت 17 دقیقه برپا می‌شود.

در هر مرحله، سه جایزه نیز به برندگان تعلق می‌گیرد. همچنین شرکت‌کنندگان می‌توانند با ارسال حداکثر دو برداشت خود از محتوای ۱۰ صفحه آزمونی تا حداکثر یک هفته قبل از آزمون و انعکاس آن در کانال کانون، دو امتیاز بر نمره آزمون خود اضافه کنند.

علاقه‌مندان به منظور ثبت‌نام می‌توانند تا تاریخ 11 شهریورماه از طریق ارتباط با شماره 09900352198 در واتساپ و شناسه Zekre_mobarak401 در ایتا اقدام کنند.

یادآور می‌شود، مجموعه شش جلدی ذکر مبارک کتابی آموزشی و درسی است و در تألیف آن از تفاسیری همچون المیزان، نمونه، تسنیم، نور و مجمع‌البیان استفاده شده است.

انتهای پیام
captcha