خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای گتوند تجلیل شدند
کد خبر: 4078213
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷

خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای گتوند تجلیل شدند

مراسم تجلیل ازخبرنگاران و فعالان رسانه‌ای، ۲۳ مردادماه در فرمانداری شهرستان گتوند برگزارشد.

تجلیل از خبرنگاران در گتوندبه گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، به‌منظور تکریم از فعالیت یک ساله خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای به همت فرمانداری و اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان گتوند مراسمی روز گذشته، ۲۳ مرداد با حضور حسین اسدی‌پور فرماندار، حمید بهداروندی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان و اصحاب رسانه در سالن جلسات فرمانداری شهرستان گتوند برگزار شد.

حمید بهداروندی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید راه رسانه محمود صارمی، گفت: دلیل تأخیر در برگزاری تقدیر از این قشر زحمتکش تقارن روز خبرنگار با مراسم ماه محرم و روز عاشورای حسینی بود که بنا به پیشنهاد فرماندار به امروزموکول شد.

وی بیان کرد: خبرنگاران زبان و صدای مردم جامعه هستند که ریزبینانه مشکلات مردم را از طریق سلاح خود که قلم آنهاست انتقال می‌دهند و تأثیر نتیجه حضور میدانی و پیگیری دغدغه‌های مردم توسط خبرنگاران کاملا در جامعه محسوس است. باید دغدغه‌های معیشتی و مشکلات خبرنگاران و بحث حمایت از این قلم‌فرسایان بی‌مزد و مواجب در نظر گرفته و پیگیری شود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان گتوند اظهار کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های وزارت ارشاد و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با تشکیل خانه مطبوعات پیگیر امور و مسائل اصحاب رسانه شده‌اند که همین جا از همه عزیزان فعال رسانه درخواست دارم در جهت حمایت عضو خانه مطبوعات استان خوزستان بشوند.

حسین اسدی‌پور، فرماندار شهرستان گتوند نیز در این مراسم ضمن تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران گفت: خبرنگاران باید پل ارتباطی بین مسئولان و مردم باشند و این ارتباط باید دو طرفه باشد و عملکرد مسئولان را به مردم و مطالبه مردم را به مسئولان انعکاس بدهند.

وی در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر عدم پاسخگویی بعضی از مسئولان، بیان کرد: وظیفه مدیران و مسئولان شهرستان است که پاسخگوی خبرنگاران باشند.
یادآور می‌شود، در پایان این مراسم از فعالان حوزه خبر و مطبوعات و خبرنگاران شهرستان گتوند با اهدای لوح و جوایزنقدی تقدیر به‌عمل آمد.

داود طهماسبی

انتهای پیام
captcha