شیخ الخزعلی: افزایش تنش‌ها تنها به سود دشمن است
کد خبر: 4078449
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳

شیخ الخزعلی: افزایش تنش‌ها تنها به سود دشمن است

دبیرکل جنبش عصائب اهل حق با انتشار پیامی ضمن درخواست پایان دادن به نزاع‌ها، افزایش تنش‌ها در عراق را تنها به سود دشمن توصیف کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از العهد الفضائیه، شیخ قیس الخزعلی، دبیر کل جنبش عصائب اهل حق با انتشار توئیتی در صفحه رسمی خود، با بیان اینکه تشدید تنش‌ها تنها به سود دشمنان است خواهان پایان درگیری‌ها و تحریک پیاپی با هدف افزایش تنش بیشتر شد.  

وی  تصریح کرد: با کمال صداقت و با اصرار تمام از شما می‌خواهم که فوراً از نزاع و تشدید تنش‌ها با تحریم پیاپی دست بردارید، ما همه برادر هستیم و برادر خواهیم ماند و دشمن نیز دشمن باقی خواهد ماند و تشدید تنش‌ها تنها به سود این دشمن خواهد بود که بیرون از تنش‌ها به انتظار ما نشسته است.   

قیس الخزعلی افزود: بله، شما حق دارید از خود دفاع و شبهات را از طرف خود دور کنید، اما این به معنای حمله به دیگران یا سخن گفتن علیه آنها نیست.

شیخ الخزعلی توییت خود را با ذکر این آیه شریفه قرآن به پایان رساند: «وَقُل لعِبَادِي يَقُولُوا الَّتِي هِيَ أَحْسَنُ إِنَّ الشَّيْطَانَ يَنزَغُ بَيْنَهُمْ إِنَّ الشَّيْطَانَ كَانَ لِلْإِنسَانِ عَدُوًّا مُّبِينًا»(و به بندگانم بگو: «آنچه را كه بهتر است بگويند»، كه شيطان ميانشان را به هم مى‌زند، زيرا شيطان همواره براى انسان دشمنى آشكار است. اسراء: 53)

انتهای پیام
captcha