تأسیس شورای ریاستی بانوان برای توسعه امور حرمین شریفین
کد خبر: 4078528
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲

تأسیس شورای ریاستی بانوان برای توسعه امور حرمین شریفین

مقامات عربستان سعودی از تأسیس شورای ریاستی بانوان برای توسعه امور مسجد الحرام و مسجد النبی خبر داد.

شورای ریاستی بانوان در حرمین شریفین

به گزارش ایکنا به نقل از الخلیج اونلاین، عبدالرحمن السدیس، رئیس کل امور مسجد الحرام و مسجد النبی هدف از تأسیس شورای بانوان نهاد ریاست امور حرمین شریفین را تصرف مناصب ریاستی توسط زنان به منظور سهیم بودن آنها در روند نوآوری و دستیابی به اصول کیفیت برتر در توسعه حرمین شریفین دانست.

او می‌گوید: شورای ریاستی بانوان مستقل از شورای ریاستی جوانان و با ساختاری مستقل خواهد بود تا بتواند وظایف خود را با تمایز انجام دهد و افق‌های جدیدی را به روی رهبران جوان برای خدمت به حرمین شریفین بگشاید.

السدیس افزود: جوانان نهاد ریاست امور حرمین شریفین تصمیم‌سازان و ستون‌های آینده هستند و آنها الگویی برای رهبری این نهاد بر اساس بالاترین استاندارهای برتری و مهارت هستند.

رئیس کل امور حرمین شریفین شورای جوانان این نهاد را کانالی مؤثر برای انتقال نظرات و عقاید جوانان و رهبران جوان از اعضای این نهاد به تصمیم‌سازان خواند و گفت: این جوانان با بهره برداری از جلسات آموزشی از صلاحیت اداری، میدانی، علمی و فکری برای توسعه امور حرمین شریفین برخوردار می‌شوند.

وی همچنین خواستار لزوم باز کردن کانال‌های گفت‌‌وگو با شوراهای جوانان در عربستان سعودی، به ویژه شورای جوانان مکه مکرمه شد.

السدیس چند ماه پیش هم از تأسیس مرکز راهبردی پژوهش‌ها و مطالعات بانوان نهاد ریاست امور حرمین شریفین خبر داده و گفته بود که هدف از این مهم ارتقای خدمات و قابلیت‌های راهبردی بانوان برای تصمیم‌گیری در امور حرمین شریفین است.

انتهای پیام
captcha