موشک‌های یمن به عمق عربستان و امارات خواهد رسید
کد خبر: 4078645
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۲
رئیس شورای عالی سیاسی یمن اعلام کرد:

موشک‌های یمن به عمق عربستان و امارات خواهد رسید

رئیس شورای عالی سیاسی یمن در سخنانی تأکید کرد: در صورت ادامه تجاوز، هواپیماها و موشک‌های ما به عمق عربستان و امارات خواهند رسید.

به گزارش ایکنا، به نقل از العالم، مهدی المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی یمن گفت: در صورت اصرار عربستان سعودی و امارات متحده عربی بر ادامه تجاوز به یمن، موشک‌ها و پهپادهای یمنی به عمق این دو کشور خواهد رسید.

مهدی المشاط در سخنرانی خود در جریان رژه نظامی گروه جدیدی از فارغ‌التحصیلان نیروی ذخیره و مداخله مرکزی در استان عمران، افزود: حضور آمریکایی‌ها در حضرموت، گفته‌های ما را در مورد جاه‌طلبی‌های آمریکا در قبال مردم یمن تأیید می‌کند.

وی با اشاره به بی‌اثر بودن سلاح‌های ارسالی از سوی آمریکایی‌ها به ریاض و ابوظبی در مقابله با حملات یمن، گفت: تسلیحات دفاعی که آمریکایی‌ها برای حفاظت در برابر حملات ما به شما می‌دهند، هیچ فایده‌ای برای شما نخواهد داشت و در صورت اصرار و پافشاری بر تجاوزات و محاصره مردم یمن، موشک‌ها و پهپادهای ما به شما خواهند رسید.

المشاط با تأکید بر ادامه تلاش‌ها برای آزادسازی سرزمین‌های اشغالی، گفت: ان‌شاءالله مناطق اشغالی کشورمان را بازپس خواهیم گرفت تا مردم ما به حق خود در داشتن زندگی آبرومندانه دست یابند.

وی با هشدار به نیروهای متجاوز تأکید کرد نیروهای مسلح یمن در انجام شدیدترین حملات تردید نخواهند کرد و برای دستیابی مردم این کشور به حق خود در داشتن یک زندگی آبرومندانه، آزاد و مستقل از هیچ اقدامی دریغ نخواهند کرد.

انتهای پیام
captcha