لزوم تبیین مدل حکمرانی امامین انقلاب توسط رسانه‌ها
کد خبر: 4078697
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۲

لزوم تبیین مدل حکمرانی امامین انقلاب توسط رسانه‌ها

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: نیاز است که رسانه‌ها مدل حکمرانی امامین انقلاب اسلامی را به خوبی تبیین کنند.

سردار اسماعیل فرجی، فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالیبه گزارش ایکنا، سردار اسماعیل فرجی، فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی، در همایش گرامیداشت روز خبرنگار که شب گذشته در تالار لاله به همت بسیج رسانه استان برگزار شد، با اشاره به اینکه امروز در تقابل جدی با جبهه استکبار قرار داریم، اظهار کرد: در نبرد با جبهه استکبار با حضور مردم در صحنه و راهنمایی‌های مقام معظم رهبری میبینیم که کشور جمهوری اسلامی ایران در امنیت کامل قرار دارد.

وی با بیان اینکه تهدیدات نظام استکباری برای نا امن کردن کشور باعث فرصت برای ما شد، اضافه کرد: با تدابیر حکیمانه رهبر انقلاب اسلامی، تهدیداتی که از سوی نظام استکباری علیه جمهوری اسلامی ایجاد می‌شود، تبدیل به فرصت شده است.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی با تأکید براینکه دشمنان انقلاب اسلامی نیز مقام معظم رهبری به عنوان حکیم یاد می‌کنند، افزود: خبرنگاران رسالتی بسیار نافذ و تأثیرگذار دارند و در این اقتدار کشور نیز خبرنگاران سهیم هستند.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران باید برای اقتدار نظام کار کنند و فعالیت‌های خود را در حد کار تبلیغی پایین نیاورند، تصریح کرد: خبرنگاران باید در دامن تفکر رهبر انقلاب حرکت کنند و از اهداف اصلی نظام فاصله نگیرند.

فرجی با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد یأس و نا امیدی در کشور است و منویات مقام معظم رهبری نیز از این یأس و نا امیدی جلوگیری می‌کند، ادامه داد: نباید مواضع رسانه‌ها برای نظام هزینه ایجاد کند بلکه باید ارزش افزوده ایجاد کند.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی با اشاره به اینکه رسانه‌ها اعتبار حرفه‌ای و رسانه‌ای خود را فدای سرعت نکنند، تصریح کرد: قلم و محتوای آن در رسانه مانند خون در رگ‌ها هست از همین جهت باید دقت کنیم چه چیزی را در ذهن‌ها تزریق می‌کنیم.

تشکیل جبهه رسانه‌ای؛ دستور کار سازمان بسیج رسانه خراسان شمالی

سرهنگ عین الله حاتمی، جانشین فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی

سرهنگ عین الله حاتمی، جانشین فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در امور اقشار بسیج نیز در این مراسم گفت: سازمان بسیج رسانه‌ای استان، تشکیل جبهه رسانه‌ای را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها در خط مقدم جهاد تبیین قرار دارند، تصریح کرد: نظام استکباری رسانه‌های متعددی را برای تقابل با نظام جمهوری اسلامی به کار گرفته است.

حاتمی با تأکید براینکه دشمن از تقابل نظامی با جمهوری اسلامی ترس دارد، اضافه کرد: مردم کشور ما نیز هیچگونه نگرانی بابت جنگ نظامی ندارند و همین موضوعات باعث شده تا شاهد انقلابی باشیم که نفوذ معنویتش فراتر از مرزهای کشور است.

انتهای پیام
captcha