هشتمین همایش خادم‌القرآن «حمید رایگان» برپا شد + عکس
کد خبر: 4079068
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۷

هشتمین همایش خادم‌القرآن «حمید رایگان» برپا شد + عکس

همایش خادم‌القرآن «حمید رایگان» ویژه تجلیل از حافظان قرآن کریم و اختتامیه پنجمین دوره طرح قرآنی تسنیم، ۲۶ مردادماه در گراش استان فارس برگزار شد.

ارسالی///هشتمین همایش خادم‌القرآن «حمید رایگان» برپا شد+عکسبه گزارش ایکنا، هشتمین همایش خادم‌القرآن «حمید رایگان» ویژه تجلیل از حافظان قرآن کریم و اختتامیه پنجمین دوره طرح قرآنی تسنیم، ۲۶ مردادماه با حضور قرآن‌آموزان، خانواده‌های آنان و مسئولان در دانشکده علوم پزشکی گراش استان فارس برگزار شد.

در این مراسم سیدذبیح‌اله سعادت، قاری ممتاز این استان به اجرای برنامه پرداخت. سپس حجت‌الاسلام سعید بصیری، مدیر مجمع‌القرآن گفت: طرح تسنیم به صورت شبانه‌روزی با استقبال از علاقه‌مندان در تعطیلات ایام تابستان برگزار شد و شرکت‌کنندگان توانستند حافظ یک تا سه جزء از قرآن شدند و اینک به اتمام رسید. اما علاقه‌مندان می‌توانند با ثبت نام و حضور در طرح حفظ تلفنی به ادامه محفوظات خود بپردازند.

هشتمین همایش خادم‌القرآن «حمید رایگان» برپا شد

در بخش دیگر این مراسم احمدرضا قائدی، حافظ یک جزء، سیدمحمدرضا هاشمی، حافظ ۳ جزء و امیرمحمد محسن‌زاده، حافظ ۵ جزء به اجرای برنامه پرداختند.

در ادامه از بتول جعفری، معصومه حسن‌پور و طاهره جاوید، حافظان کل قرآن کریم که به درجه حفظ کل رسیدند با اهدای هدیه سفر به مشهد مقدس از سوی شورای شهر گراش مورد تجلیل قرار گرفتند و همچنین از حافظان، عوامل و دست اندرکاران طرح قرآنی تسنیم نیز تجلیل به عمل آمد.

هشتمین همایش خادم‌القرآن «حمید رایگان» برپا شد

اجرای همگانی سرود سلام فرمانده، پخش کلیپ و عکس یادگاری از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این مراسم بود.

یادآور می‌شود، همایش زنده یاد حمید رایگان، هر ساله از سوی مجمع‌القرآن فاطمیون گراش ویژه تجلیل از حافظان قرآن برگزار می‌شود.

طرح قرآنی تسنیم نیز هر ساله در دو ماه از فصل تابستان برگزار می‌شود که طی آن قرآن آموزان موفق به حفظ سه جزء از قرآن می‌شوند.

انتهای پیام
captcha