خالد الملا: ایران در کنار عراق ایستاد و از آن تشکر می‌کنیم
کد خبر: 4090075
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۶

خالد الملا: ایران در کنار عراق ایستاد و از آن تشکر می‌کنیم

رئیس جماعت علمای اهل سنت عراق در گفتگو با شبکه خبری المیادین گفت که تشکر از ایران بخاطر ایستادگی در کنار عراق به مذاق برخی خوش نمی آید.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از مهر، شیخ خالد الملا رئیس جماعت علمای اهل سنت عراق در گفتگو با شبکه خبری المیادین گفت: ما موضوع بزرگی به نام امنیت و حاکمیت عراق داریم اما برخی ها احیاناً از تشکر از ایران که در کنار ما ایستاد ناراحت می شوند.

بر اساس این گزارش، خالد الملا افزود: هم اکنون جریان جدیدی با نگرش بعث و گفتمان جدید وجود دارد که ما با آن مقابله می کنیم و این برخی را ناراحت می کند.

رئیس جماعت علمای اهل سنت عراق در بخشی دیگر از سخنانش گفت: اقدامات زیادی برای بازسازی بصره صورت می گیرد و برخی سرویس های اطلاعاتی می خواهند در بصره و شهرهای جنوب عراق ناامنی ایجاد کنند.

الملا افزود: ما با فتنه انگیزی و حمله به نهادهای دولت موافق نیستیم.

رئیس جماعت علمای اهل سنت عراق به تازگی اعلام کرده بود که از سو قصد در شهر بصره جان به در برده است.

بر اساس این گزارش، «خالد الملا» با اعلام این خبر افزود که مقر اقامت او در هتل «منّاوی پاشا» در شهر بصره در جنوب عراق هدف حمله تروریستی قرار گرفته و او از این حمله جان به در برده است.

خبرنگار المیادین در عراق نیز با بیان اینکه منابع امنیتی تحقیقات درباره این حادثه را آغاز کرده‌اند، گفت که شیخ خالد الملا همراه پسرش به بصره سفر کرده بود که هدف تیراندازی با سلاح نیمه سنگین قرار گرفت.

انتهای پیام
captcha