امنیت و خوشحالی مردم در سایه مجاهدت پلیس است
کد خبر: 4090076
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۸

امنیت و خوشحالی مردم در سایه مجاهدت پلیس است

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با قدردانی از زحمات پلیس گفت: حضور و وجود پلیس بین مردم مایه خوشحالی است و این مهم خود امنیت‌ساز و مایه افتخار است.

عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، ۱۴ مهرماه در دیدار با فرمانده انتظامی استان و جمعی از مسئولان انتظامی کردستان با تبریک هفته فراجا به تمامی کارکنان انتظامی، اظهار کرد: امنیت و آرامش کنونی حاصل از خودگذشتگی و مجاهدت کارکنان انتظامی است.

وی افزود: حضور و وجود پلیس در میان مردم مایه خوشحالی است و این مهم خود امنیت‌ساز و مایه افتخار است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه امنیت حاصل خون شهداست، بیان کرد: پلیس در راه ایجاد امنیت شهدای زیادی تقدیم کرده است که شهادت شهید عبداللهی، فرمانده دلاور یگان امداد انتظامی مریوان یکی دیگر از نمونه‌های بارز ایثارگری کارکنان انتظامی است که جان عزیز خود را راه آسایش مردم فدا کرد.

وی در ادامه مدیریت انتظامی استان را خوب ارزیابی کرد و گفت: بحمدالله پلیس استان نشان داد با کمال خویشتنداری و استقامت در راه آرامش مردم با اغتشاگران برخورد می‌کند. 

حجت‌الاسلام پورذهبی با اشاره به این مهم که پلیس استان با سربلندی و آبروداری این مأموریت را پشت سر گذاشت، اظهار کرد: دشمنان و معاندان به‌دنبال ناامنی بودند که پلیس توانمند ما با اقتدار توطئه‌ها و نقشه‌های شوم آنان را ناکام کرد.

وی در پایان به مأموریت‌های متعدد پلیس در طول سال اشاره کرد و یادآور شد: پلیس در مأموریت مهم اربعین نشان داد که چه در بحث امنیت و دیگر کارهای خدماتی با صبوری به مردم خدمت می‌کند که این نشان مردم‌داری است.

انتهای پیام
captcha