ایجاد رضایتمندی در جامعه باید اولویت مدیران باشد
کد خبر: 4092970
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷

ایجاد رضایتمندی در جامعه باید اولویت مدیران باشد

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: پیگیری و رفع مشکلات مردم با هدف ایجاد رضایتمندی در جامعه باید اولویت مدیران دستگاه‌های اجرایی استان باشد.

حجت الاسلام رضا نوری، امام جمعه بجنوردبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، در جلسه درس اخلاق اداری که با حضور مسئولان و کارکنان ادارات و نهادهای شهرستان بجنورد برگزار شد، با اشاره به اقدامات دشمنان برای ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی، اظهار کرد: ناموفق نشان دادن مدیران با هدف ایجاد نارضایتی در جامعه از اهدافی است که دشمنان به شکل جدی آن را دنبال می‌کنند.

وی با بیان اینکه مدیران نباید هدفی جز خدمت به شهروندان داشته باشند، گفت: مدیران باید برای خدمت‌رسانی صحیح به مردم هدف‌گذاری صحیحی داشته باشند تا رضایتمندی در جامعه گسترش یابد.

امام‌جمعه بجنورد افزود: مدیران نباید اجازه دهند مردم درگیر پیچ‌وخم‌های اداری شوند؛ بلکه باید تلاش کنند از مشکلات آن‌ها سریعاً گره‌گشایی کرده و روال امور را تسهیل کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری تأکید کرد: خدمت به مردم توفیق الهی است؛ بنابراین باید مدیران امانت‌دار خوبی باشند و این امانت را با خدمت بی‌منت به مردم به سر منزل مقصود برسانند.

وی با تأکید بر برخورد صحیح با ارباب‌رجوع، گفت: اخلاق خوب برای تمامی انسان‌ها چه در زندگی فردی و چه در زندگی اجتماعی لازم است؛ اما برای افرادی که بار مسئولیت بر دوش دارند بسیار مهم‌تر است.

انتهای پیام
captcha