تقدیر از پژوهشگران در همایش «نقش علم و فناوری در دفاع مقدس»
کد خبر: 4096261
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۲

تقدیر از پژوهشگران در همایش «نقش علم و فناوری در دفاع مقدس»

رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج پژوهش‌های دفاع مقدس گفت: چکیده ۲۹۳ مقاله همایش سراسری «نقش علم و فناوری در دفاع مقدس»در پنج محور اصلی در سایت قرار گرفته است.

به گزارش ایکنا؛ ایسنا نوشت: امیر حیدری، رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج پژوهش‌های دفاع مقدس با اشاره به برگزاری همایش سراسری «نقش علم و فناوری در دفاع مقدس» طبق دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی، توضیح داد: اجرای این همایش در دستور ستادکل نیروهای مسلح قرار گرفت.

کمیته علمی در دانشگاه مالک اشتر تشکیل شد و سه جلسه شورای سیاستگذاری به ریاست سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستادکل نیروهای مسلح در خرداد، شهریور و مهر امسال برگزار شد.

وی افزود: براساس مصوبات مقرر شد پیش‌همایش‌های سازمانی در سازمان‌های مختلف برگزار شوند و اختتامیه همایش نیز ۱۵ آذر در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

امیر حیدری یادآور شد: چکیده ۲۹۳ مقاله در پنج محور اصلی در سایت قرار گرفته است. سه مقاله در همایش امروز ارائه می‌شود که دو تن از پژوهشگران به صورت حضوری و یک نفر از طریق ویدئوکنفرانس مقالات خود را ارائه می‌کنند.

در بخشی از همایش فاطمه رضوی‌راد مسوول آموزش و پژوهش سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دوران دفاع مقدس به ارائه چکیده برخی از مقالات پرداخت.

همچنین، در پایان نشست پیش‌همایش نقش علم و فناوری در دفاع مقدس از ۳۷ پژوهشگر برتر در این همایش تقدیر شد.

انتهای پیام
captcha