تضعیف روحیه دانش آموزان، از اهداف دشمنان انقلاب اسلامی
کد خبر: 4096444
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴

تضعیف روحیه دانش آموزان، از اهداف دشمنان انقلاب اسلامی

استاندار خراسان شمالی گفت‌: دشمنان انقلاب اسلامی تضعیف روحیه دانش آموزان را مورد هدف قرار داده‌اند.

محمد رضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالیبه گزارش ایکنا، محمدرضا حسین‌‌نژاد، استاندار خراسان شمالی، 11 آبان ماه، در مراسم نواختن زنگ روز دانش آموز و استکبار ستیزی که در دبیرستان دخترانه شاهد نجابت بجنورد برگزار شد، با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب اسلامی تضعیف روحیه دانش آموزان را مورد هدف قرار داده‌اند، اظهار کرد: رمز پیروزی کشور در این برهه از زمان داشتن آگاهی، بصیرت و دشمن شناسی است که حرکت در راستای منویات مقام معظم رهبری برای تحقق این مهم ضروری است .

حسین نژاد با تأکید بر اینکه در حال حاضر نوک پیکان هجمه‌های دشمنان توجه به دانش آموزان است، افزود: دشمن با شناسایی نقطه قوتی به نام دانش آموز درصدد تضعیف روحیه این قشر تاثیر گذار جامعه است.

وی تصریح کرد: رشد، پیشرفت و ترقی کشور در دستان دانش آموزان است و یکی از مهم‌ترین دلایل ناکامی دشمنان نیز فراهم کردن شرایط برای دانش آموزان در عرصه‌های مختلف جامعه خواهد بود.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی تأکید کرد: آمریکا با شناسایی دانش آموزانی از جنس شهید فهمیده و نخبگان عرصه‌های مختلف حادثه تلخ سیزده آبان را رقم زد لذا باید مراقب بود تا نقطه قوت ما تبدیل به نقطه ضعف نشود.

حسین نژاد شرکت در راهپیمایی سیزده آبان را نیز مورد تأکید قرار داد و گفت: شرکت در راهپیمایی سیزده آبان تجدید میثاق دوباره با شهدا و بیعت با مقام معظم رهبری است لذا حضور پررنگ در این راهپیمایی یک الزام است.

انتهای پیام
captcha