«اژدهای هفت سر» طالبی راهی سیما می‌شود
کد خبر: 4101034
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷

«اژدهای هفت سر» طالبی راهی سیما می‌شود

«اژدهای هفت سر» سریالی به کارگردانی ابوالقاسم طالبی است که سال 1402 روی آنتن خواهد رفت و اکنون در حال فیلمبرداری است.

به گزارش ایکنا، سریال «طلاق» ساخته ابوالقاسم طالبی با پایان تصویربرداری، مراحل فنی را پشت سر می‌گذارد. این سریال قرار بود امسال روی آنتن رود اما به دلیل طول کشیدن تصویربرداری، این خواسته محقق نشد و احتمالاً سال آینده شاهد پخش آن خواهیم بود.

بنا به این گزارش، «طلاق» که درباره فساد اقتصادی است احتمالا به «اژدهای هفت سر» تغییر نام خواهد داد. در این مجموعه سیاسی دو موضوع سبک زندگی و مفاسد اقتصادی محور اصلی کار است.

مجید واشقانی، جعفر دهقان، محمدرضا رهبری، حمید گودرزی، شهرام عبدلی، سروش طاهری، قطب‌الدین صادقی و… در این کار نقش‌آفرینی کرده‌اند. تصویربرداری این سریال که در مرکز سیمافیلم تهیه می‌شود، علاوه بر تهران در چند کشور خارجی نیز انجام خواهد شد.

ابوالقاسم طالبی متولد ۱۳۴۰ اصفهان، فارغ التحصیل حقوق قضایی است. وی فعالیت هنری را با نگارش قصه‌های کوتاه آغاز کرد و نخستین نمایشنامه‌اش را با نام «آن کس که نداند» در اصفهان نوشت و پس از ساختن چند فیلم کوتاه ۱۶ م.م و ویدیویی، فعالیت در سینمای حرفه‌ای را سال ۱۳۷۱ با دستیاری کارگردان در فیلم «بر بال فرشتگان» به کارگردانی جواد شمقدری آغاز کرد. او صاحب امتیاز و مدیر مسئول هفته نامه «سینما ویدئو» بود. کارگردانی که پس از ساخت دو مجموعه «بازگشت پرستوها» و «به کجا چنین شتابان» به تلویزیون برگشته و موضوع فساد اقتصادی و اختلاسگرها را با خودش آورده است.

تعدادی از عوامل سازنده مجموعه عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: امیر کریمی، طراح گریم: داریوش صالحیان، مدیر صدابرداری: منصور شهبازی٬ طراح صحنه: جهانگیر میرزاجانی، طراح لباس: مهرناز اکبری، عکس: علی نیک‌رفتار، بازیگران: قطب الدین صادقی، مجید واشقانی، حمید گودرزی، پیام دهکردی، ناصر آقایی، بهار محمدپور، هدیه رضایی، نیلوفر کیارستمی، عسل غروی، النا آهی و..

انتهای پیام
captcha