سومین مجمع عمومی انجمن خیرین قرآنی شهرضا برگزار می‌شود
کد خبر: 4101335
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳

سومین مجمع عمومی انجمن خیرین قرآنی شهرضا برگزار می‌شود

سومین مجمع عمومی انجمن خیرین قرآنی شهرضا پنجشنبه، چهارم آذرماه با دستور جلسه اعلام شروع نهضت حفظ جزء 30 برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، سومین مجمع عمومی انجمن خیرین قرآنی شهرضا پنجشنبه، چهارم آذرماه برگزار می‌شود. در این جلسه در مورد گزارش برگزاری جشنواره حکیم الهی قمشه‌ای و اعلام شروع نهضت حفظ جزء 30 به بحث و تبادل نظر پرداخته خواهد شد.

این جلسه پنجشنبه، چهارم آذرماه در مسجد مشهدی علی‌اصغر صدری از ساعت 15 تا 17 ویژه بانوان و از ساعت 19 تا 21 ویژه آقایان برگزار می‌شود.

در ابتدای سال ۱۴۰۱ از سوی هیئت فاطمیون شهرضا، تعدادی از مدیران مؤسسات قرآنی و معتمدین شهرستان شهرضا، گروه مردمی با نام گروه توسعه‌ آموزش قرآن شهرضا با مأموریت ارتقای سطح فعالیت‌های قرآنی در این شهرستان به مدت یک سال تشکیل شد.

این گروه ضمن آسیب‌شناسی وضعیت موجود و تجمیع پیشنهادات راهبردی در جلسات مکرر هم‌اندیشی مربیان و فعالان قرآنی، اجرای چند برنامه ویژه را تا پایان سال ۱۴۰۱ در دستور کار خود قرار داد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به زمینه‌سازی به‌منظور فعال‌تر ساختن مؤسسات قرآنی موجود و تأسیس مؤسسات قرآنی مجوزدار، تأسیس انجمن خیرین قرآنی شهرضا، تأسیس انجمن مربیان قرآنی شهرضا و برگزاری یک جشنواره با رویکرد آموزشی جهت تحقق اهداف کارگروه اشاره کرد.

انتهای پیام
captcha