شاخص آلودگی هوای تهران به 141 رسید
کد خبر: 4101773
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷

شاخص آلودگی هوای تهران به 141 رسید

با افزایش مداوم آلاینده‌‌های هوای تهران و پایداری هوا، شاخص هوای تهران به 141 رسید و همچنان در وضعیت خطرناک برای گروه‌های حساس قرار دارد.

شاخص آلودگی هوای تهران به 141 رسید

به گزارش ایکنا، در حالی که در پی رسیدن میانگین شاخص کیفیت آلودگی هوای تهران به عدد ۱۳۸ وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس و هشدار نارنجی آلودگی هوا در پایتخت اعلام و مهدهای کودک تعطیل و مدارس غیر حضوری شد، با پایداری هوا و افزایش آلاینده‌ها از ابتدای هفته جاری تاکنون، در حال حاضر شاخص آلودگی هوای تهران به 141 رسیده است.

روند افزایش آلودگی هوا از ابتدای هفته جاری آغاز و هر روز بر میزان آلاینده‌های موجود در هوای تهران افزوده شده است به نحوی که اگرچه شاخص هوای تهران صبح امروز عدد 138 را نشان می‌داد با نزدیکتر شدن به ساعات میانی روز شاخص به عدد 141 رسیده است.

با توجه به وضعیت کنونی هوا به همه مردم به ویژه سالمندان، کودکان و افراد باسابقه بیماری‌های قلبی و تنفسی توصیه شده از رفت‌ و آمد غیر ضروری و بلندمدت در فضای باز در سطح شهر خودداری کنند.

همچنین فعالیت‌های ورزشی در فضاهای باز و فروش مجوز روزانه طرح ترافیک توسط شهرداری تهران تا پنجشنبه ممنوع و از شهروندان خواسته شده از تردد غیر ضروری خودداری کنند.

یادآوری می‌شود، مردم پایتخت 95 روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس را از ابتدای سال جاری تاکنون تجربه می‌کنند.

شاخص آلودگی هوای تهران به 141 رسید

 

انتهای پیام
captcha