ارسال ۸۰۰ اثر به دبیرخانه پویش «روایت حبیب» در خراسان شمالی
کد خبر: 4104026
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۴

ارسال ۸۰۰ اثر به دبیرخانه پویش «روایت حبیب» در خراسان شمالی

دبیر علمی پویش روایت حبیب در خراسان شمالی از ارسال ۸۰۰ اثر به دبیرخانه این پویش در استان خبر داد.

ارسال ۸۰۰ اثر به دبیرخانه پویش《روایت حبیب》 در خراسان شمالیسید باقر سیدی‌زاده، دبیر علمی پویش روایت حبیب در خراسان شمالی، در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به اینکه ۸۰۰ اثر به دبیرخانه پویش«روایت حبیب» در خراسان شمالی ارسال شده است، اظهار کرد: این آثار در قالب نامه و نقاشی از سوی دانش آموزان خراسان شمالی در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم بوده است.

وی با بیان اینکه بیشترین استقبال از سوی دانش آموزان مقطع ابتدایی و متوسطه اول بوده است، افزود: داوری این آثار در مراحل پایانی قرار دارد.

وی با اشاره به جوایز در نظر گرفته شده برای برندگان این پویش، بیان کرد: ۵ نفر از برگزیدگان این پویش به همراه خانواده های خود برای زیارت مزار حاج قاسم سلیمانی به کرمان اعزام می‌شوند.

سیدی‌زاده ادامه داد: یکصد نفر از شرکت کنندگان این پویش در خراسان شمالی نیز به رسم یادبود تقدیر و تجلیل خواهند شد.

دبیر علمی پویش روایت حبیب در خراسان شمالی همچنین گفت: در هر یک از برنامه‌های محوری که طی روزهای آینده در شهرستان‌های شیروان و آشخانه برگزار می‌شود، یکی از برندگان ۵ جایزه اعزام به کرمان اعلام خواهد شد و در برنامه محوری شهرستان بجنورد نیز سایر برندگان جایزه اصلی این پویش در استان، اعلام می شود.

وی اظهار کرد: حسن حاتم نژاد و محمد کریم مقدم نیز از دیگر دبیران و داوران این پویش هستند که همکاری با آنان شایسته تقدیر است.

انتهای پیام
captcha