تکریم از کادر درمان ایام کرونا در حرم امام حسین(ع)
کد خبر: 4110301
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷

تکریم از کادر درمان ایام کرونا در حرم امام حسین(ع)

مراسم تکریم 300 نفر از پزشکان، پرستاران و کادر درمان که در ایام کرونا فداکارانه خدمت کرده‌اند، در حرم امام حسین(ع) برگزار شد.

تکریم از کادر درمان فداکار ایام کرونا در حرم امام حسین(ع)

به گزارش ایکنا، گردهمایی عطر فاطمی روز گذشته ششم دی‌ماه در حرم امام حسین(ع) با حضور بهرام عین‌الهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد.

در این مراسم از ۳۰۰ نفر از پزشکان پرستاران و کادر درمان جمهوری اسلامی ایران در سالن خاتم الانبیا حرم امام حسین(ع) با حضور مسئول بعثه مقام معظم رهبری در عراق، وزیر بهداشت، جمعی از نمایندگان مجلس و سرکنسول محترم کشورمان در کربلا برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین بهجتی، مسئول بعثه مقام معظم رهبری در عراق در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات خالصانه و فداکارانه کادر درمان در ایام کرونا از ایثار و از جان گذشتگی این عزیزان در آن ایام قدردانی کرد و این زیارت را پاداش دنیوی آن زحمات خالصانه دانست.

بهرام عین‌الهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز از زحمات کادر درمان و ایثارگری آنها تقدیر و تشکر کرد و گفت: شما عزیزان از این آزمایش الهی سربلند بیرون آمدید.

در پایان با مدیحه‌سرایی و ذکر مصیبت حضرت زهرا از سوی مداح اهل‌بیت، علیرضا کافی، حاضرین به عزاداری پرداختند و تربت سیدالشهدا به کادر درمان تقدیم شد.

یادآوری می‌شود، وزیر بهداشت روز سه‌شنبه وارد عراق شد و با وزیر بهداشت عراق دیدار کرد. در این دیدار درباره ارتقای همکاری‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی دو کشور تبادل نظر شد.

انتهای پیام
captcha