پنج فوتی کرونا در آغاز موج هشتم
کد خبر: 4111603
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱

پنج فوتی کرونا در آغاز موج هشتم

وزارت بهداشت از فوت پنج بیمار مبتلا به کرونا طی 24 ساعت گذشته خبر داد و اعلام کرد: در شبانه روز گذشته ۱۳ هزار و ۳۹۵ دُز واکسن کرکنا در کشور تزریق شده است.

5 فوتی کرونا در آغاز موج هشتم

به گزارش ایکنا، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آمار روزانه کرونا را اعلام کرد که بر اساس این اعلام: تاکنون ۶۵ میلیون و ۱۵۵ هزار و ۹۹۶ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۵۶۵ هزار و ۳۲۷ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۴۲۲ هزار و ۶۸۹ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۱۴۴ هزار و ۱۲ دُز رسید.

در شبانه‌روز گذشته ۱۳ هزار و ۳۹۵ دُز واکسن کرکنا در کشور تزریق شده است و از دیروز تا امروز ۱۲ دی و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۹۶ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و ۴۲ نفر از آنها بستری شدند.

بر این اساس، مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به هفت میلیون و ۵۶۱ هزار و ۳۰۹ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، پنج نفر از بیماران کووید ۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۴ هزار و ۶۹۳ نفر رسید.

خوشبختانه تاکنون هفت میلیون ۳۳۶ هزار و ۲۲۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

۱۰۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ نیز در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تاکنون ۵۴ میلیون و ۷۷۹ هزار و ۳۳۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است و در حال حاضر صفر شهرستان در وضعیت قرمز، چهار شهرستان در وضعیت نارنجی، ۶۲ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۸۲ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام
captcha