«ناباروری» محور بیست و چهارمین کنگره پژوهشگاه ابن‌سینا
کد خبر: 4111853
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸

«ناباروری» محور بیست و چهارمین کنگره پژوهشگاه ابن‌سینا

«نگاهی جامع بر ناباروری از تشخیص تا تولد نوزاد سالم» عنوان کنگره پژوهشگاه ابن‌سیناست که از فردا 14 دی به مدت سه روز در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

ناباروری محور بیست و چهارمین کنگره پژوهشگاه ابن‌سینا

به گزارش ایکنا، بیست و چهارمین کنگره پژوهشگاه ابن‌سینا با موضوع «نگاهی جامع بر ناباروری از تشخیص تا تولد نوزاد سالم» از فردا ۱۴ تا ۱۶ دی‌ماه در مرکز همایش‌های دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

«سقط مکرر»، «جراحی در ناباروری»، «شکست مکرر لانه‌گزینی»، «چالش‌های سن و ناباروری»، «پاسخ‌دهی ضعیف تخمدان»، «اندومتریوز در ناباروری و ART»، «چشم‌انداز آینده درمان ناباروری»، «اندومتر و رحم مناسب در سیکل‌های پایه»، «دریافت بهترین جنین در سیکل‌های کمک باروری»، «دریافت بهترین اسپرم در سیکل‌های کمک باروری»، «دریافت بهترین تخمک در سیکل‌های کمک باروری»، «مداخلات پرستاری و مامایی در درمان ناباروری (ART)»، «سندرم تخمدان پلی‌کیستیک»، «چالش‌ها و یافته‌های جدید» و «پیامدهای بارداری حاصل از روش‌های کمک باروری»(ART) محورهای بیست و چهارمین کنگره پژوهشگاه ابن‌سینا هستند.

این کنگره در مرکز همایش‌های دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود و علیرضا میلانی‌فر، استادیار حقوق و اخلاق زیستی پژوهشگاه فناوری‌های نوین زیستی ابن سینا و دانیلو سیمادومو، جنین شناس و مدیر علمی تحقیقاتی مرکز آی وی اف جنرال لایف ایتالیا از ارائه کنندگان مقاله در این کنگره هستند.

انتهای پیام
captcha