حضور انتشارات طوبای محبت با بیش از ۵۰۰ اثر در نمایشگاه کتاب تهران
کد خبر: 4141613
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵

حضور انتشارات طوبای محبت با بیش از ۵۰۰ اثر در نمایشگاه کتاب تهران

مدیر انتشارات طوبای محبت از حضور فعال این انتشارات با بیش از ۵۰۰ اثر تألیفی، تحقیقی، تصحیحی و ترجمه شده در سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.

انتشارات طوبای محبت

محمدقربانپور، مدیر انتشارات طوبای محبت در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا با اعلام این خبر اظهار کرد: این انتشارات از سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را با شعار «اهل‌بیت(ع) برای همه» آغاز کرد و تا کنون آثار زیادی در حوزه علوم اسلامی خصوصاً معارف قرآن و اهل‌بیت(ع)، اخلاق و تربیت به ۱۲ زبان تولید، ترجمه و منتشر کرده است.

وی با اشاره به احیا و انتشار آثار مهمی از تراث مکتب اهل‌بیت(ع) در این مؤسسه افزود: آثار مرتبط با مکتب اهل‌بیت(ع) به زبان‌هایی همچون فارسی، عربی، اردو، انگلیسی، فرانسه، تاجیکی، آذری، و ترکی تاکنون در این مؤسسه تولید و انتشار یافته است. 

مدیر انتشارات طوبای محبت تاکید کرد: در نمایشگاه امسال تمرکز بیشتر بر روی آثار فارسی تألیفی یا تصحیح و تحقیق یا ترجمه از عربی به فارسی است.

وی به معرفی اولین‌های منشورات طوبای محبت در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران پرداخت و افزود: آثار ارائه شده در این دوره از نمایشگاه متمرکز بر فارسی سپس زبان عربی است، اما از میان آثار ترجمه و منتشر شده به فارسی می‌توان به موسوعه حضرت مسلم در ۸ جلد اشاره کرد که در واقع زندگانی و تاریخ حضرت مسلم بن عقیل و فرزندان ایشان را به صورت تحقیقی ابتدا از عربی به فارسی ترجمه و سپس منتشر کرده‌ایم.

مدیر انتشارات طوبای محبت ادامه داد: ارائه آثاری ترجمه شده و فاخر در مورد حضرت زهرا(س) و امام حسین(ع) در دوجلد از جمله جدیدترین کتب ارائه شده در این دوره از نمایشگاه است.

قربانپور بیان کرد: آنچه در نمایشگاه کتاب تهران عرضه کرده‌ایم ارائه بیش از ۵۰۰ اثر در حوزه کتاب‌های دینی، مذهبی، تفاسیر روایی قرآن، سیره و تاریخ، بیانات و فضایل اهل‌بیت(ع) و همچنین کتاب‌های اخلاقی، عرفانی و طب سنتی و اسلامی است.

یادآور می‌شود، نشر طوبای محبت در راهرو ۱۲، غرفه ۱۲ میزبان علاقه‌مندان و مراجعین سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است. همچنین علاقه‌مندان با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی انتشارات به نشانی www.Tobaymohebat.ir می‌توانند با جدیدترین منشورات این مرکز نشر آشنا شوند.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۰۲/۲۸ - ۱۱:۴۹
0
0
مدتهاست با این انتشارات اشنا هستم و از علاقه‌مندان آثار این انتشاراتم. کتب بسیار خوبی ارایه میکنند.
خداوند به توفیقاتشون بیفزاید
captcha