جشن «نور مشرق» در فرهنگسرای خانواده برگزار می‌شود
کد خبر: 4144951
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸

جشن «نور مشرق» در فرهنگسرای خانواده برگزار می‌شود

شیوا مقدم رئیس فرهنگسرای خانواده از برگزاری جشن بزرگ «نور مشرق» به مناسبت میلاد امام مهربانی‌ها حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای خانواده، شیوا مقدم رئیس فرهنگسرای خانواده از برگزاری جشن بزرگ «نور مشرق» به مناسبت میلاد امام مهربانی‌ها حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) خبر داد.

وی درباره چگونگی برگزاری جشن بزرگ «نور مشرق» اظهار کرد: این برنامه با همکاری کانون مذهبی بر ستیغ چکاد به دکلمه‌خوانی، سخنرانی، نوا نمایش، پرسش و پاسخ، مسابقه فرهنگی و اهدای جایزه به برگزیدگان اختصاص دارد.

مقدم درباره این ویژه برنامه برای گرامیداشت ولادت امام رضا(ع) گفت: سعی داریم در این برنامه  فضایی توأم با شور و نشاط برای شهروندان فراهم کنیم. از مهم‌ترین جلوه‌های مهربانی امام رضا(ع) مردم‌داری و مهرورزی ایشان به مردم است در همین راستا با حضور  علی‌اکبر امیراقبال سخنرانی در وصف امام رضا(ع) و بیان سبک زندگی اسلامی آن امام همام و تبیین سیره عملی آن حضرت انجام می‌شود.

ترویج فرهنگ رضوی در بین جوانان، نوجوانان و ایجاد شور و نشاط در بین اقشار مختلف مردم ولایت مدار از جمله اهداف برگزاری این برنامه است. علاقه‌مندان برای حضور در برنامه یاد شده می‌توانند روز پنجشنبه 11 خرداد ساعت 20 به نشانی خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی (یوسف‌آباد)، خیابان بیست‌ویکم، بوستان شفق، فرهنگسرای خانواده مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha