اخلاق مناظره؛ یاور رسیدن به وحدت ملی
کد خبر: 4144970
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶

اخلاق مناظره؛ یاور رسیدن به وحدت ملی

سخنگوی دولت در یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجويان ايران اخلاق مناظره را کمک‌کار رسیدن با وفاق و وحدت ملی عنوان کرد.

اخلاق مناظره؛ یاور رسیدن به وحدت ملیبه گزارش خبرنگار ایکنا، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت طی سخنانی در مراسم اختتامیه یازدهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان ایران اظهار کرد: فرهنگ مناظره حقیقی که به معرفت‌افزایی بینجامد، هرچقدر در کشور توسعه پیدا کند، به سوی پیشرفت حرکت خواهیم کرد.

وی بیان کرد: مناظره واقعی یعنی پایان منازعه و اگر این نگاه به خوبی در کشور جای داشته‌ باشد، دانشگاهیان پیشروی در امور خواهند بود. رعایت اخلاق مناظره و جست‌وجوی حقیقت در مناظره کمک کار رسیدن به وفاق و وحدت ملی بر سر مسائل کلان است. به تمامی دست‌اندرکاران این مسابقات خسته نباشید عرض کرده و از همگی ایشان تقدیر می‌کنم.

یادآور می‌شود، در پایان این مراسم با حضور مسئولان حاضر از برگزیدگان و برگزار کنندگان یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظرات دانشجويان ایران تقدیر شد.

در پایان این دوره از مسابقات، گروه شهید دیالمه از استان مازنداران به عنوان تیم قهرمان و گروه جهاد علمی از اصفهان به عنوان گروه‌ نایب‌قهرمان این دوره از مسابقات انتخاب شده و با اعطای تندیس مسابقات و جوایز ویژه تقدیر شدند. همچنین، اسماعیل شیری از گروه جهاد علمی اصفهان و تیم مکتب شهید چمران از ایلام به عنوان گروه برتر اخلاق این دوره از مسابقات معرفی شدند.

انتهای پیام
captcha