استقبال مردم گتوند از کاروان «زیر سایه خورشید»
کد خبر: 4145019
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷

استقبال مردم گتوند از کاروان «زیر سایه خورشید»

همزمان با دهه کرامت و در آستانه میلاد باسعادت امام هشتم با حضور کاروان «زیر سایه خورشید» فضای شهرستان گتوند از ذکر و یاد ثامن‌الحجج علی بن موسی الرضا(ع) آکنده شد.

دیدار خادمان رضوی با مردم گتوندبه گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، به نقل از روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج گتوند، سرهنگ پاسدار علی جعفری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گتوند ضمن تبریک میلاد باسعادت امام رضا(ع) از استقبال پرشور مردم این شهرستان از خادمان حرم مطهر رضوی خبر داد و گفت: همزمان با دهه کرامت و در آستانه میلاد باسعادت امام هشتم با حضور خدام حرم مطهر رضوی فضای این شهرستان آکنده از ذکر و یاد ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) شد.

وی با بیان اینکه در ابتدای حضور خدام در گتوند مردم ولایتمدار این شهرستان با چشمانی اشک‌بار با قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع) در جوار شهدای گمنام از خدام استقبال کردند، افزود: حضور در بیمارستان کارون گتوند، دیدار با خانواده معظم شهدا، حضور در مرکز توانبخشی صداقت از جمله برنامه‌های خادمان حرم مطهر رضوی در شهرستان گتوند بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گتوند بیان کرد: این برنامه فرهنگی معنوی با شکوه زائدالوصفی برگزار شد که این نشان از هویت دینی و دینداری و ارادت مردم این دیار به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است.

داود طهماسبی

انتهای پیام
captcha