بیانیه جامعةالمصطفی به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و پانزده خرداد
کد خبر: 4145258
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۲

بیانیه جامعةالمصطفی به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و پانزده خرداد

جامعةالمصطفی(ص) العالمیه به مناسبت فرارسیدن چهاردهم و پانزدهم خرداد، سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد بیانیه‌ای صادر کرد.

بیانیه جامعةالمصطفی به مناسبت فرارسیدن نیمه خرداد

به گزارش ایکنا، جامعةالمصطفی(ص) العالمیه ظهر امروز پنجشنبه، یازدهم خردادماه به مناسبت فرارسیدن چهاردهم و پانزدهم خرداد سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه المصطفی به این شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

در آستانه فرارسیدن نیمه خرداد، سالروز عروج آسمانی ابرمردی از تبار رسول گرامی اسلام(ص) و قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲، آوازه انقلاب شکوهمند اسلامی بیش از هر زمان، در جهان طنین‌انداز شده و آرمان‌های عظیم بنیان‌گذار انقلاب اسلامی، با پشت سر نهادن مرز‌های جغرافیایی، به عمق دل‌های آزاد‌ی‌خواهان جهان نفوذ یافته است.

یوم الله ۱۵خرداد یادگار جوشش غیرت دینی و ایستادگی مردم دلیر ایران علیه تهاجم گسترده هویتی و تمدنی جبهه استکبار به دست شاه خائن بود که با هدایت‌های امام راحل(ره)، بساط استبداد و اختناق ستمشاهی در ایران اسلامی را برای همیشه برچید.

با وجود گذشت سی و چهار سال از فقدان بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران و بیش از چهار دهه توطئه‌های خبیثانه جبهه استکبار و صهیونیسم بین‌الملل و تحمیل انواع فشار‌های تبلیغاتی، تحریم، جنگ، تروریسم و مشکلات اقتصادی علیه ملت انقلابی ایران، جمهوری اسلامی ایران مقتدرتر از هر زمان دیگر در برابر نقشه‌های شوم دشمنان در داخل، منطقه و جهان ایستادگی کرده و لحظه‌ای در مسیر حرکت به سوی قله‌های عظیم پیشرفت و پیگیری مصالح مسلمین و مستضعفان عالم، متوقف نشده است.

امروز در حالی سالگرد رحلت جانگداز بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی را به سوگ می‌نشینیم که جمهوری اسلامی ایران با زعامت و رهبری خلف صالح آن امام بزرگ، به شجره طیبه‌ای مبدل شده است که جهان را از آثار و برکات انسانی و الهی خود برخوردار ساخته و نویدبخش طلیعه تمدن نوین اسلامی در عالم است.

ملت قهرمان ایران در کنار همه مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان، با هدایت‌های مقام عظمای ولایت، تحقق آرمان‌های اسلام ناب محمدی(ص) در جهان را دنبال می‌نمایند و با حفظ وحدت و انسجام، اجازه نخواهند داد دشمنان سلطه‌جو، منافقان کوردل و فتنه‌گران دل‌سپرده به تمدن مادی، در برابر این حرکت عظیم تمدنی مانعی را پدید آورند.

جامعةالمصطفی‌العالمیه، ضمن گرامی داشت و تکریم مقام شامخ امام عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی و شهدای انقلاب به ویژه شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد، از همه مسلمان و دوست‌داران انقلاب اسلامی برای حضور گسترده و پرشور در آئین بزرگداشت سالگرد ارتحال ملکوتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) دعوت به عمل آورده و اعلام می‌دارد گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در عرصه جهاد تبیین، برای پیشبرد و ترویج گفتمان اسلام ناب و انقلاب اسلامی که ان‌شاءلله زمینه‌ساز ظهور حضرت، ولی عصر(عج) و استقرار حکومت جهانی آن حضرت خواهد شد، از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

انتهای پیام
captcha