ارائه خدمات پزشکی به 3000 نیازمند در بجنورد
کد خبر: 4193188
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷

ارائه خدمات پزشکی به 3000 نیازمند در بجنورد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌شمالی گفت: با توجه به فعالیت گروه جهادی الکفیل در محل مصلی امام خمینی(ره) بجنورد، بیش از سه هزار نفر از افراد تحت پوشش این نهاد از خدمات درمانی و پزشکی این گروه بهره‌مند می‌شوند.

ارائه خدمات پزشکی به 3000 نیازمند در بجنوردبه گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، مجید الهی‌راد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌شمالی اظهارکرد: با توجه به قیمت‌های بالای تعرفه‌های دندانپزشکی و درمانی از گروه جهادی الکفیل درخواست کمک به نیازمندان انجام شد که با برنامه‌ریزی انجام شده این گروه جهادی به مدت چهار روز از سه‌شنبه تا جمعه به ارائه خدمات مختلف خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: قبل از حضور این گروه جهادی گروه های هدف تحت حمایت کمیته امداد غربالگری شدند و بر اساس نیازشان و برنامه‌ریزی انجام شده در این بازه زمانی در محل مصلی شهرستان بجنورد از خدمات استفاده خواهند کرد.

الهی راد با بیان اینکه بیش از ۷۰ پزشک متخصص از داخل و خارج استان در این اردوی فعالیت دارند، خاطر‌نشان کرد: بیش از هشت نوع خدمت درمانی از جمله انجام خدمات دندانپزشکی، بینایی سنجی، مغز و اعصاب، داخلی، اطفال، زنان، فیزیوتراپی برای نیازمندان انجام خواهد شد.

وی افزود: بیماران شناسایی شده از جامعه تحت حمایت در شهرستان بجنورد و شهرستان‌های استان هستند .

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌شمالی تصریح کرد: این اردو با همکاری دستگاه‌های اجرایی، صنایع استان، خیران و نیکوکاران در حال برگزاری است و پیش بینی می‌شود بیش از سه هزار نیازمند از خدمات این گروه در این مدت بهره‌مند شوند.

انتهای پیام
captcha