نخستین همایش علمی قرآن‌پژوهی و طب برگزار می‌شود
کد خبر: 1369001
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۲
در ایلام؛

نخستین همایش علمی قرآن‌پژوهی و طب برگزار می‌شود

گروه سلامت: نخستین همایش علمی «قرآن پژوهی و طب» ویژه مدرسان، محققان، دانشجویان و کارشناسان 20 اسفندماه جاری در دانشگاه علوم پزشکی ایلام برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) نخستین همایش علمی «قرآن پژوهی و طب» ویژه مدرسان، محققان، دانشجویان و کارشناسان 20 اسفندماه جاری در دانشگاه علوم پزشکی ایلام برگزار می‌شود.

در این دوره از کنگره مباحثی همچون: جایگاه علوم پزشکی نوین در قرآن و حدیث، پزشکی از منظر قرآن و حدیث، نقش قرآن و احادیث در سلامت انسان و جامعه و اخلاق، احکام، حقوق و آداب پزشکی در قرآن و حدیث به عنوان محورهای این همایش معرفی شده است.

براساس این گزارش مدرسان، محققان، دانشجویان و کارشناسان می‌توانند مقالات خود را در محورهای مذکور تهیه و تا تاریخ پنجم اسفند‌ماه جاری به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.

این کنگره دارای امتیاز بازآموزی برای تمام دکتری‌های عمومی و حرفه‌ای و متخصصان و فوق تخصصان رشته‌های پزشکی، پیراپزشکی و علوم آزمایشگاهی، علوم پایه، داروسازی و دندانپزشکی است در حاشیه این کنگره نیز کارگاهی جهت رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی دارای امتیاز مداوم در نظر گرفته شده است.
علاقه‌مندان به شرکت در این همایش می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص استانداردهای مد‌نظر در تهیه و نحوه ارسال مقالات به نشانی اینترنتی http://medilam.nahad.ir مراجعه فرمایند.

captcha