تدوین «گلچین خاطرات چهل سردار تخریب کشور» به قلم رحیم مخدومی
کد خبر: 1374741
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۵

تدوین «گلچین خاطرات چهل سردار تخریب کشور» به قلم رحیم مخدومی

گروه ادب: یک نویسنده دفاع مقدس از در دست نگارش بودن کتاب «گلچین خاطرات چهل سردار تخریب کشور» خبر داد.

رحیم مخدومی، نویسنده دفاع مقدس در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، از در دست نگارش بودن کتاب «گلچین خاطرات چهل سردار تخریب کشور» خبر و ادامه داد: نزدیک دو سال است که با چهل نفر از سرداران تخریب کشور در حال مصاحبه هستم و خاطرات آنها را به ثبت می رسانم.
وی با بیان اینکه قطعاًًً این اثر در پایان تبدیل به بانک سوژه عظیمی خواهد شد، عنوان کرد: کتاب «گلچین خاطرات چهل سردار تخریب کشور» برای بسیاری از نویسندگان و فعالان حوزه نشر دفاع مقدس می‌تواند به عنوان مرجع سوژه مورد استفاده قرار گیرد.
دبیر ششمین جایزه ادبی یوسف با اشاره به اینکه این کتاب مراحل آماده‌سازی خود را طی می‌کند، اظهار کرد: در تلاش هستیم تا این اثر را به نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در سال 93 برسانیم تا در آنجا رو‌نمایی و عرضه شود.
مخدومی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به اسامی برخی فرماندهانی اشاره کرد که در این اثر با آنها مصاحبه و از خاطرات آنها در کتاب استفاده شده است و گفت: سیدمقداد، حاج باقری، ولی‌زاده، آمون، زاکانی، سیدمحمد ایمانی، مؤمنی، ثابتی، صلواتیان، ظهوریان، خوشگو و بسیاری دیگر، افرادی هستند که در این زمینه با آنها مصاحبه شده است.
یادآور می‎شود، رحیم مخدومی در سال 1345 در ورامین متولد شد و تحصیلات خود را تا مقطع لیسانس در رشته علوم تربیتی ادامه داد. وی از معلمین کشور است و در عین حال با بسیج، سپاه، جهاد سازندگی و سازمان تبلیغات اسلامی همکاری داشته؛ همچنین وی هم‌اکنون دبیر ششمین جایزه ادبی «یوسف» است.
کتاب «جنگ پابرهنه»، کتاب منتخب دفاع مقدس، «نرگس»، «مالک خیبر» و «پروانه‌های عرصه خبر» که برگزیده جشنواره کتاب معلم انتخاب شد، از آثار اوست.

captcha