برگزاری کنگره بزرگداشت عالمان فرزانه نهاوند
کد خبر: 1425053
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۱

برگزاری کنگره بزرگداشت عالمان فرزانه نهاوند

خبرنگاران افتخاری/ امیر فرمائی: کنگره بزرگداشت عالمان فرزانه نهاوند به همت ستاد کنگره بزرگداشت این عالمان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ستاد کنگره بزرگداشت دو عالم فرزانه نهاوند، آیت‌الله محمدولی حیدری و آیت‌الله عزیزالله علیمرادیان(ره) طی فراخوانی از علاقه‌مندان دعوت کرد تا مقالات خود را درباره این دو شخصیت علمی ارائه کنند.

بررسی زندگینامه و آثار هر دو عالم بزرگوار، بررسی روند توسعه علمی و مذهبی نهاوند در سده اخیر، نگاهی به جایگاه عالمان دینی در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و نقش عالمان دینی در هدایت فکری و فرهنگی مردمان غرب کشور در سده اخیر از موضوعات این کنگره است.

همچنین، بررسی سیره علمی و عملی هر دو عالم ربانی با استناد به تألیفات و نظرات آنان(سبک زندگی فردی و اجتماعی)، بررسی و تأثیر باقیات و صالحات در حیات و ممات هر دو عالم ربانی، بررسی خطبه‌ها، مواعظ و ارشادات هر دو عالم ربانی(محورهای اساسی) و بررسی اقتصاد درون‌زای مردم نهاوند در سده اخیر(اقتصاد مقاومتی) نیز موضوعات دیگر جهت ارائه مقالات به این کنگره است.

علاقه‌مندان باید مقالات خود را در صفحات A4 به صورت یک رو ترجیحاً تایپ شده حداکثر تا روز 15 مردادماه سال جاری به دبیرخانه کنگره ارسال کنند.

علاقه‌مندان جهت شرکت در این کنگره علمی و کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانند به دبیرخانه کنگره واقع در شهرستان نهاوند، خیابان شریعتی، کوچه راستا میرزاآقا، حوزه علمیه امام خمینی(ره) کد پستی 6591936415 مراجعه کنند و یا با شماره‌ 08133248174 تماس بگیرند.

captcha