مراسم احیای در بیش از۱۲۰ مسجد شهرستان کامیاران برگزار شد
کد خبر: 1431767
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۲

مراسم احیای در بیش از۱۲۰ مسجد شهرستان کامیاران برگزار شد

گروه اجتماعی: سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران گفت: مراسم احیای شب‌های قدر در بیش از ۱۲۰ مسجد، حسینیه، تکایا و هیئت‌های مذهبی برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم مولازاده، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، گفت:  با توجه به ارزش و اهمیت شب‌های قدر در جهت خودسازی و طلب آمرزش و بخشش گناهان، بیش از ۱۲۰ مسجد، حسینیه و تکایا مهیای برگزاری این مناسبت بودند.

وی افزود: مردم متدین و مؤمن شهرستان کامیاران با حال و هوایی معنوی از ساعت 22 تا سحرگاه در مساجد و حسینیه‌ها و هیئت‌های مذهبی به شب زنده‌داری و راز نیاز با خداوند متعال پرداختند و روح و جان خویش را در چشمه زلال عبودیت و بندگی شستسو دادند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران اظهار کرد: در مراسم معنوی شب‌های قدر حدود ۱۵ هزار نفر در شهر و روستا و شهرستان کامیاران شرکت ‌‎کردند.

وی یادآور شد: در پایان این مراسم شرکت‌کنندگان از سخنرانی روحانیون به‌ویژه مبلّغان اعزامی اداره تبلیغات اسلامی، مداحی مداحان اهل‌بیت(ع) در رثای حضرت علی(ع) و مراسم دعای قرآن بهره‌مند شدند.

captcha