آغاز نام‌نویسی مدارس علمیه خواهران در لرستان
کد خبر: 1435627
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۸

آغاز نام‌نویسی مدارس علمیه خواهران در لرستان

گروه اندیشه: ثبت‌‌ نام پذیرفته‌شدگان مدارس علمیه خواهران استان لرستان از یازدهم مرداد آغاز شده و مراحل ثبت‌ نام تا دهم شهریور امسال ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، اکرم محرابی، معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه خواهران استان لرستان امروز، 13 مرداد در جمع خبرنگاران با اشاره به پذیرش بیش از 300 نفر از بانوان برای تحصیل در مدارس علمیه خواهران استان گفت: این افراد برای سال‌ تحصیلی ۹۴-۹۳ می‌توانند به مدارس علمیه پذیرفته شده در سراسر استان مراجعه کرده و کار ثبت‌ نام خود را انجام دهند.

وی اضافه کرد: ثبت‌ نام پذیرفته‌شدگان مدارس علمیه خواهران استان لرستان از یازدهم مرداد آغاز شده و مراحل ثبت‌ نام تا دهم  شهریور امسال ادامه دارد.

مهرابی با بیان این‌که پذیرفته‌شدگان پس از ثبت‌ نام، هفته آخر شهریور در کلاس‌های درس مدارس علمیه استان حضور می‌یابند، با اشاره به برگزاری مصاحبه‌های علمی طلاب سطح سه استان در تاریخ‌های 20 و 21 تیر، گفت: نتایج این مصاحبه‌ها نیز ۲۵ مرداد اعلام می‌شود.

وی با یادآوری این‌که در مصاحبه‌های علمی، طلاب برای ورود به مراکز تخصصی حو‌زه‌های علمیه استان لرستان 27 بانوی طلبه سطح دو شرکت کردند، گفت: پذیرفته‌شدگان در گرایش‌های فقه و اصول برای مدرسه علمیه الزهرا‌(س) و گرایش تفسیر برای مرکز تخصصی زینبیه‌(س) پذیرفته می‌شوند.

captcha