شرکت 2 هزار قرآن‌آموز در طرح ۱۴۴۸ استان البرز
کد خبر: 1439619
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۰

شرکت 2 هزار قرآن‌آموز در طرح ۱۴۴۸ استان البرز

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: استان البرز با سهمیه دو هزار نفری در طرح ملی قرآنی ۱۴۴۸ و دو هزار نفر قرآن‌آموز در طرح استانی روخوانی شرکت خواهد کرد.

حسن قضاتلو، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان البرز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با بیان این مطلب اظهار کرد: استان البرز با سهمیه دو هزار نفری در طرح ملی قرآنی 1448 شرکت خواهد کرد و همه قرآن‌دوستان و قرآن‌آموزان تلاش دارند بتوانند استان البرز را به عنوان استان برتر در این طرح معرفی کنند.

وی افزود: در استان البرز 50 مؤسسه قرآنی ـ مردمی و 20 خانه قرآن مشغول به فعالیت بوده و با همکاری هم و تحت نظارت سازمان تبلیغات اسلامی برنامه‌های متنوع قرآنی در سطح ملی و استانی را برگزار می‌کنند.

فعالیت 50 مؤسسه قرآنی ـ مردمی و 20 خانه قرآن در البرز

قضاتلو ادامه داد: به عنوان مثال در حال حاضر مؤسسات قرآنی در سطح استان بیش از هزار نفر را در طرح روخوانی و روان‌خوانی شرکت داده و اتحادیه هم یک هزار نفر را در این طرح مشارکت داده است که جمعأ دو هزار نفر در این طرح شرکت خواهند کرد.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان البرز تصریح کرد: این استان، فعال قرآنی فراوانی داشته و مؤسسات با همکاری اتحادیه تلاش می‌کنند تا در این مسیر بیشتر جوانان و نوجوانان را با دانش قرآنی آشنا و آنان را در مسیر درست زندگی قرار دهند.

وی ابراز کرد: شرکت در طرح‌‌های ملی و استانی از اهداف همه قرآن‌آموزان بوده و مؤسسات هم تلاش می‌کنند تا نفرات خوبی را برای شرکت در این طرح‌ها معرفی کنند و در این مسیر اتحادیه هم، همه نوع حمایت را چه مادی و معنوی را از این افراد ارائه خواهد کرد.

قضاتلو بیان کرد: کمبود بودجه هم یکی از دلایلی است که شاید نتوان به مقدار مناسب از مؤسسات حمایت کنیم که امیدواریم این مشکل هم به سرعت مرتفع شود.

captcha