شوراهای فعالان قرآنی در استان ایلام دایر می‌شود
کد خبر: 1440042
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۲
علی‌اکبر حق‌نظری:

شوراهای فعالان قرآنی در استان ایلام دایر می‌شود

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان ایلام گفت: شورای قاریان، شورای حافظان قرآن، شورای پیشکسوتان و شورای فعالان قرآنی در استان ایلام دایر می‌شود.

علی‌اکبر حق‌نظری، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان ایلام در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با بیان این مطلب اظهار کرد: اتحادیه برای اینکه بتواند خدمات خوبی را به فعالان قرآنی ایلام ارائه کند درصدد ساماندهی اطلاعات جامعی از فعالان قرآنی ایلام است.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان ایلام اشاره کرد: با جمع‌آوری این اطلاعات و جمع‌بندی آن شورای قاریان قرآن، شورای حافظان قرآن، شورای پیشکسوتان و شورای فعالان قرآنی در استان ایلام دایر خواهد شد تا بتوان خدمات خوبی را به فعالان قرآنی ارائه و مشکلات آنان را مرتفع کرد.

وی افزود: در استان ایلام برنامه‌های قرآنی مؤسسات با همکاری اتحادیه برگزار شده و اتحادیه هم در همین راستا حمایت‌های لازم را از این مؤسسات ارائه می‌کند و تلاش می‌کند تا با جمع‌آوری اطلاعات و برنامه‌های به‌روز فعالان و مؤسسات قرآنی را یاری رساند.

تکمیل بانک اطلاعاتی مؤسسات قرآنی ایلام

وی تصریح کرد: به‌روزرسانی پایگاه اطلاع‌رسانی اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان ایلام در حال انجام بوده و همه مطالب و اطلاعات مؤسسات و دارالقرآن‌های این استان به صورت کامل منتشر و همه برنامه‌ها در این پایگاه برای استفاده علاقه‌مندان درج خواهد شد.

حق‌نظری ادامه داد: بیش از 100 مؤسسه قرآنی ـ مردمی در استان ایلام به توسعه آموزش‌های قرآنی پرداخته و اتحادیه تلاش خواهد کرد با تکمیل بانک اطلاعاتی این مؤسسات و قرآن‌دوستان را برای استفاده بهتر از برنامه‌ها هدایت کند.

captcha