اعزام کاروان پیاده ۲۰۰ نفری مردم کوار به حرم شاهچراغ(ع)
کد خبر: 1441461
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۵
‌۱۰ شهریور صورت می‌گیرد؛

اعزام کاروان پیاده ۲۰۰ نفری مردم کوار به حرم شاهچراغ(ع)

گروه اجتماعی: فرماندار کوار از اعزام کاروان پیاده ۲۰۰ نفری این شهرستان در روز بزرگداشت احمدبن موسی(ع) به‌ حرم مطهر آن حضرت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، داریوش دهقان، فرماندار کوار امروز، 29 مرداد در نشست ستاد هماهنگی حرکت کاروان‌های پیاده از شهرستان کوار به سمت حرم مطهر شاهچراغ(ع) اظهار کرد: در تاریخ 10 شهریور سال جاری و همزمان با سالروز بزرگداشت احمدبن موسی‌الکاظم شاهچراغ(ع)،  بیش از 200 نفر از مردم شهرستان کوار در قالب کاروان پیاده از این شهرستان به‌سمت حرم مطهر احمدبن موسی شاهچراغ‌(ع) پیاده‌روی می‌کنند.
وی اظهار کرد: حضرت شاهچراغ(ع) به‌عنوان امامزاده واجب‌التعظیم افتخار بزرگی برای مردم فارس محسوب می‌شود و باید از این پایگاه بزرگ مذهبی ـ فرهنگی به بهترین نحو بهره‌برداری کرد.
دهقان عنوان کرد: بعد از سفر پر‌خیر و برکت مقام معظم رهبری به استان فارس و نامگذاری شیراز به نام سومین حرم اهل بیت(ع) نگاه ویژه و شاخصی به این پایگاه بزرگ فرهنگی شده است.
فرماندار کوار بیان کرد: باید با هماهنگی و مشارکت، کاروانی معنوی و آبرومند با بار فرهنگی بالا و درخور شأن مردم شهیدپرور کوار به‌سمت حرم مطهر شاهچراغ(ع) اعزام کنیم.
دهقان ابراز امیدواری کرد با اعزام کاروان و انجام این کار خیر و معنوی الطاف الهی و توجهات ائمه اطهار(ع) نصیب شهرستان می‌شود و نگاه‌ها معطوف به این حرکت عظیم فرهنگی می‌‌شود.
بنا‌بر این گزارش، حجت‌الاسلام آقایی، امام جمعه کوار نیز در ادامه این نشست گفت: باید عملاً محب اهل بیت(ع) باشیم و در کردارمان علایق خود را به آنها نشان دهیم.
وی گفت: جهت هدایت جامعه، اگر بخواهیم حرکتی را انجام دهیم اثرگذارترین حرکت، حرکتی است که نمود اهل بیت(ع) در آن باشد و نمونه‌ای از آن می‌تواند حرکت اعزام کاروان پیاده به‌سمت حرم مطهر شاهچراغ(ع) باشد.

captcha