دعوت از مؤسسات و خانه‌های قرآن یزد برای اجرای طرح ۱۴۴۸
کد خبر: 1441888
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۲

دعوت از مؤسسات و خانه‌های قرآن یزد برای اجرای طرح ۱۴۴۸

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: اتحادیه مؤسسات قرآنی استان یزد برای اجرای طرح ۱۴۴۸، ۱۰۷ مؤسسه و خانه‌ قرآن را پای کار آورد.

محمد‌حسین شایق، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان یزد در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با بیان این مطلب اظهار کرد: اجرای طرح قرآنی ۱۴۴۸ با محوریت حفظ موضوعی آیات قرآن از اهداف اصلی مؤسسات قرآنی این استان معرفی شده است و این مؤسسات تلاش خواهند کرد در اجرای این طرح همکاری لازم با اتحادیه را داشته باشند.

ترویج سبک زندگی دینی در جامعه

وی افزود: بالغ بر 107 مؤسسه قرآنی و خانه قرآن استان یزد در اجرای این طرح شرکت کرده و در جهت ترویج سبک زندگی دینی در اجتماع قدم برمی‌دارند.

حضور موفق در آزمون نهایی طرح 1448

شایق ادامه داد: اجرای این طرح ملی قرآنی از اول ماه مبارک رمضان آغاز شده و موسسات با برگزاری کلاس‌های آموزشی برای شرکت‌کنندگان، آنان را برای حضور موفق در آزمون نهایی این طرح آماده می‌کنند.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی استان یزد تصریح کرد: این طرح ملی با محوریت حفظ موضوعی آیات قرآن برگزار شده و تلاش شد همه مؤسسات و خانه‌های قرآن را با ارائه تعدادی سهمیه برای آموزش پای کار بیاورند.

وی در ادامه بیان کرد: در حاشیه برگزاری طرح 1448 طرح فصیح‌خوانی قرآن در مؤسسات قرآنی استان یزد دایر خواهد شد و قرآن‌آموزان را در این دوره‌ آموزشی با شیوه‌های فصیح‌خوانی آشنا خواهند کرد.

captcha