شرکت ۴۵۰ قرآن‌آموز در طرح حفظ قرآن
کد خبر: 1444638
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۹

شرکت ۴۵۰ قرآن‌آموز در طرح حفظ قرآن

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: ۴۵۰ سمیرمی با کمک ۲۰ مربی قرآن در طرح حفظ قرآن شرکت کرده‌اند.

حسین خاکسار‌هرندی، مدیر اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان اصفهان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با بیان این مطلب اظهار کرد: اشاعه فرهنگ قرآنی در جامعه و همچنین تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه در کشور باید 10 میلیون حافظ قرآن تربیت شود باید در دستور کار مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان اصفهان قرار گیرد.

وی افزود: شهرستان سمیرم که یکی از مناطق کم‌برخوردار است در این طرح با حضور پرشور قرآن‌دوستان روبرو شده و سقف سهمیه خود برای شرکت در طرح را پر کرده است.

علاقه همشهریان سمیرمی به آموزش‌های قرآن

خاکسار‌هرندی ادامه داد: در این شهرستان بالغ بر 450 نفر برای شرکت در طرح اعلام آمادگی کرده‌اند در صورتی که سهمیه ابلاغی به این شهرستان 430 نفر بوده است که این امر نشان از علاقه همشهریان سمیرمی به آموزش‌های قرآنی دارد.

مدیر اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان اصفهان ابراز کرد: برای اینکه بتوانیم این تعداد شرکت‌کننده را تحت آموزش مناسب قرار دهیم از 20 مربی قرآن استفاده شده است.

آزمون نهایی طرح حفظ قرآن در اسفندماه

وی تصریح کرد: این طرح در سه گروه سنی 7 تا 12 سال برای حفظ جزء 30 و برای سنین 13 تا 18 سال حفظ جزء یک و سنین 19 سال به بالا برای حفظ سه جزء اول برگزار می‌شود.

خاکسارهرندی گفت: آزمون نهایی طرح حفظ قرآن در اسفندماه سال‌ جاری برگزار و به پذیرفته‌شدگان گواهینامه اعطا می‌شود.

captcha