امامزادگان واسطه فیض الهی و تقرب به درگاه حق هستند
کد خبر: 1446202
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۱
امام جمعه خمین:

امامزادگان واسطه فیض الهی و تقرب به درگاه حق هستند

گروه اجتماعی: امامزادگان واسطه فیض الهی و تقرب به درگاه حق هستند و با شناخت و شناساندن آنها به‌ویژه به نسل جوان می‌توان مقابل معضلات و انحرافات اجتماعی ایستاد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی، امام جمعه خمین شب گذشته، 11 شهریور در همایش تکریم امامزادگان که در آستان مقدس امامزاده ابوطالب(ع) خمین برگزار شد، گفت: پیامبر(ص)، اهل بیت(ع) و کتاب خدا در عالم بی‌نظیرهستند و مردم برای کسب معرفت باید به اهل بیت(ع) نزدیک شوند.

وی افزود: قرآن محافظ کتب دین‌های دیگر است و امت پیامبر(ص) با شناخت دقیق این کتاب و عمل به دستورات آن می‌توانند بی‌نظیر‌ترین امت‌ها شوند.

حجت‌الاسلام حسینی اظهار کرد: امامزادگان واسطه فیض الهی و تقرب به درگاه حق هستند و با شناخت و شناساندن آنها به‌ویژه به نسل جوان می‌توان مقابل معضلات و انحرافات اجتماعی ایستاد.

به گزارش ایکنا؛، حجت‌الاسلام سیدمهدی حسینی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خمین نیز در ادامه، گفت: روستاها در حال خالی شدن هستند؛ اما روستاهایی که در آنها امامزاده وجود دارد دارای سکنه هستند.

وی افزود: با اعتقاداتی که مردم به فرزندان ائمه(ع) دارند با مدیریت صحیح می‌توان در جهت رشد و توسعه آنها اقدام کرد و بازسازی امامزاده شاهزاده محمد(ع) نیز با کمک مردم و خیران انجام شد.

این مقام مسئول در پایان، یادآور شد: بیشترین کمک را مردم خمین به عتبات عالیات کرده‌اند و این نشان‌دهنده اخلاص و ایمان مردم این شهرستان به ائمه اطهار(ع) است.
  
یادآور می‌شود، در پایان این مراسم از هیئت امنای امامزادگان شهرهای خمین، محلات و دلیجان با اهدای هدایایه تجلیل شد.

captcha