افتخارآفرينی مؤسسه بيت‌الحفاظ نرجس در مراسم تقدير از فعالان قرآنی خراسان رضوی
کد خبر: 2444183
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۴

افتخارآفرينی مؤسسه بيت‌الحفاظ نرجس در مراسم تقدير از فعالان قرآنی خراسان رضوی

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار از افتخارآفرينی مؤسسه قرآنی بيت‌الحفاظ نرجس(س) در بين مؤسسات قرآنی در استان خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)، مجيد عسكری، رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار با اعلام اين خبر گفت: در مراسم تقدير از فعالان قرآنی استان خراسان رضوی كه در نيشابور برگزار شد، مؤسسه قرآنی بيت‌الحفاظ نرجس(س) به عنوان يكی از مؤسسات برتر كه حائز بيشترين نفرات برتر در آزمون قرآنی است، در بين مؤسسات استان خراسان رضوی از سوی دفتر توسعه و ترويج فعاليت‌های قرآنی كل مورد تقدير قرار گرفت.
وی ادامه داد: در اين مراسم از برغمدی به عنوان استاد نمونه و 34 نفر از قرآن‌آموزان مؤسسه بيت‌الحفاظ نرجس كه در آزمون‌های سراسری موفق به كسب نمره ممتاز شده‌اند تقدير به عمل آمد.
عسكری عنوان كرد: مؤسسه قرآنی بيت‌الحفاظ نرجس فعاليت خود را با رويكرد قرآنی، فرهنگی و تربيتی در سال 89 آغاز كرد كه تاكنون سوابق درخشانی را در كارنامه فعاليت خود ثبت كرده است.
وی شركت گسترده از لحاظ كمی و كيفی و همكاری لازم در آزمون حفظ 5 جزء، 10 جزء، 20 جزء و كل قرآن كريم را از مهم‌ترين فعاليت‌های اين مؤسسه برشمرد و مجموع برگزيدگان كشوری اين مؤسسه را در سال 90 و 91 تعداد 98 نفر عنوان كرد. مجموع قرآن‌آموزان اين مؤسسه 1600 نفر هستند.
captcha