تشکیل کارگروه‌های تخصصی در انجمن خادمان قرآن کریم
کد خبر: 2673274
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۴
صبح امروز صورت گرفت؛

تشکیل کارگروه‌های تخصصی در انجمن خادمان قرآن کریم

گروه فعالیت‌های قرآنی: کارگروه های تخصصی انجمن خادمان قرآن کریم صبح امروز، ۱۵ دی ماه در هتل تهران مشهد برگزار شد که در این کارگروه ها اساس نامه انجمن خادمان قرآن کریم مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، کارگروه‌های تخصصی انجمن خادمان قرآن کریم صبح امروز، 15 دی‌ماه در هتل تهران مشهد برگزار شد که در این کارگروه‌ها اساس نامه انجمن خادمان قرآن کریم مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

در این هم‌اندیشی گروه‌های تخصصی هشت‌گانه قاریان، حافظان، پژوهشگران، مفسران و مترجمان، تولیدکنندگان محصولات قرآنی دیجیتال و رایانه، ناشران و اصحاب رسانه، مدیران موفق قرآنی و هنرمندان با یکدیگر در خصوص این اساسنامه تبادل نظر کردند.

بر اساس این گزارش در این کارگروه‌ها راهکارهای مناسب برای اجرایی شدن امور قرآنی و تعالی فعالیت‌های قرآنی در سراسر کشور ارائه شد و اساسنامه انجمن خادمان قرآن کریم مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین در این کارگروه‌ها اعضا، نقش گروه خود را در اساسنامه، مشکلات و موانع سد راه خود مورد نقد و بررسی قرار دادند که ارائه نظرات اعضا در خصوص پیشرفت کارگروه‌ها از دیگر برنامه‌های امروز به شمار می‌رفت.

یادآور می‌شود، نخستین هم‌اندیشی سراسری خادمان قرآن کریم کشور با حضور خادمان قرآن کریم از سراسر کشور روز گذشته، 14 دی ماه در مشهد آغاز و امشب با قرائت پیام آیت‌الله‌ اکبر هاشمی‌رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به پایان می‌رسد که در آیین اختتامیه مصوبات جلسه صبح ارائه خواهد شد. 

captcha