جشن بزرگ «زیر سایه خورشید» در مرند برگزار می‌شود
کد خبر: 3343146
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰

جشن بزرگ «زیر سایه خورشید» در مرند برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: جشن بزرگ «زیر سایه خورشید» با حضور خادمین حرم امام رضا(ع) و با هدف گسترش فرهنگ اسلام و فرهنگ ناب اهل بیت(ع) در شهرستان مرند برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان شرقی، همزمان با ولادت با سعادت ثامن‌‎الحجج امام علی بن موسی الرضا(ع) به همت اعضای کانون فرهنگی جوانان رضوی آذربایجان شرقی در سرتاسر استان با هدف گسترش فرهنگ اسلام و فرهنگ ناب اهل بیت(ع) برنامه‎های متنوعی برگزار می‌شود که شاخص‏ترین آنها برافراشتن پرچم رضوی و جشن بزرگ «زیر سایه خورشید» است.

براساس این گزارش، این جشن بزرگ با حضور خانواده شهدای مدافع حرم در شهرستان مرند برگزار و برخی چهره‌‎های فعال با اهدای مدال رضوی تجلیل تجلیل می‌‎شوند.

این جشن با حضور خادمین حرم امام رضا(ع) در قالب کاروانی در مرند و چند شهر دیگر با همکاری سایر نهادها برگزار می‌شود و این برنامه از ۲ سال پیش در سراسر کشور برگزار شده است.

جشن بزرگ «زیر سایه خورشید» در ۳۱ مرداد از ساعت ۱۶ تا ۲۳ در میدان حضرت معصومه(س) شهرستان مرند و با یک برنامه‎‏ریزی مردمی برگزار خواهد شد که استقبال از خادمین حرم، دیدار با امام جمعه شهرستان، عیادت از بیماران در بیمارستان و مراکز توانبخشی، دیدار با خانواده شهدا مخصوصا شهدای مدافع حرم و برنامه‌‎‏های متنوع دیگر با حضور کاروان خادمین حرم رضوی از دیگر بخش‌های آن خواهد بود.

captcha