تجمع بزرگ رهروان زینبی در زنجان
کد خبر: 3394894
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵

تجمع بزرگ رهروان زینبی در زنجان

گروه اجتماعی: معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از تجمع بزرگ رهروان زینبی ویژه بانوان در زنجان خبر داد.

حجت‌الاسلام فخرالدین خدابنده‌لو، معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، با اشاره به اینکه امسال نیز مطابق سنوات گذشته همایش رهروان زینبی در زنجان برگزار می‌شود، اظهار کرد:این همایش،ظهر امروز از ساعت14 و 30 دقیقه با سخنرانی،آیت‌الله علی خاتمی، نماینده ولی‌فقیه در استان وامام‌جمعه زنجان و مداحی غلامرضا عینی‌فرد در مسجد زینبیه اعظم زنجان برگزار می‌شود.
وی گفت: این مراسم به یاد ایثار و روشنگری‌های حضرت زینب(س) هر سال در جوار همه بقاع شاخص شهرستان‌ها برگزار می‌شود.
معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه همایش رهروان زینبی با حضور باشکوه بانوان استان در شهرستان‌های مختلف برگزار خواهد شد، ادامه داد: هدف از اجرای این برنامه ارتقای سطح آگاهی بانوان درمقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان است.
حجت‌الاسلام خدابنده‌لو با اشاره به اینکه حضرت زینب(س) با شهامت و صبوری و بردباری به دفاع از حقیقت پرداختند، بیان کرد: ایشان پیام قیام امام حسین(ع) را با رساترین بیان به گوش تاریخ رساندند.
وی با اشاره به اینکه حضرت زینب(س) در همه زمینه‌ها الگویی برای زنان جامعه هستند، تصریح کرد: زنان و دختران جامعه امروز ما باید با تاسی از حضرت زینب(س) از ارزش‌های اسلامی، الهی و انقلابی دفاع کنند.

captcha