جشن میلاد محمد هلال‌بن علی(ع) برگزار می‌شود
کد خبر: 3504387
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸

جشن میلاد محمد هلال‌بن علی(ع) برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: جشن هزار و چهارصد و بیست و سومین سالروز میلاد محمد هلال(ع) امروز، دوشنبه 17 خردادماه درآستان مقدس حضرت محمد هلال‌بن‌علی‌(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بین المللی قرآنی(ایکنا) از اصفهان، مردم مذهبی و ولایت‌مدار آران و بیدگل هر ساله با برگزاری این آیین به استقبال ماه مبارک رمضان می‌روند.
در این جشن که پس از نماز مغرب و عشا در صحن جنوبی حرم مطهر برگزارمی‌شود، حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ مهدی صالحی به ایراد سخنرانی می‌پردازد‌.
شعر سرایی صابر خراسانی، اجرای برنامه گروه تواشیح و همخوانی گروه هلال منیر، نورافشانی فضای حرم و نقاره‌زنی خادمان افتخاری از دیگر برنامه‌های این مراسم است.
تجلیل از نوزادان مسمی به نام‌های محمد هلال، هلال، هلاله و امامه از دیگر برنامه‌های جشن میلاد حضرت محمد هلال بن علی (ع) خواهد بود.
به گزارش روابط عمومی حرم مطهر حضرت محمد هلال بن علی (ع) خانواده نوزادانی که فرزندشان متولد 26 خرداد 94 تا 17 خردادماه 95 باشند، می‌توانند برای نام‌نويسی با در دست داشتن اصل و تصوير شناسنامه به دفتر امور مالی آستان مقدس و يا دفتر خادمان افتخاری مراجعه کنند و يا با شماره تلفن 54763133-031 تماس بگيرند.
از سال 1385 تاکنون بیش از 200 نوزاد یک ساله با نام‌های ذکر شده در سالروز ولادت این امامزاده عظیم‌الشان تجلیل شده‌اند.
حضرت محمد هلال (ع) در روز آخر ماه شعبان و شب اول ماه مبارک رمضان سال 14 هجری قمری در مدینه منوره متولد  و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در آران و بیدگل وفات یافت.
آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی (ع) در شهرستان آران و بیدگل، شمالی‌ترین نقطه استان اصفهان واقع شده‌است. 
captcha